مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریالی سه خانواده خیر به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

کمک بیش از یک‌میلیاردی سه خانواده خیر به حوزه سلامت کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمدجواد یزدانی با اشاره به اینکه در سایه همراهی و مشارکت خیرین طی سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه تجهیز، توسعه و احداث مراکز بهداشتی و درمانی کاشمر رقم خورده است، اظهار کرد: خانواده‌های محمد مالکی، مؤذن و اسماعیل ناصری در اقدامی خداپسندانه مبلغ یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال را به‌منظور تأمین بخشی از تجهیزات موردنیاز در درمانگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بیمارستان‌های این شهرستان اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر بابیان اینکه در اولین سالگرد درگذشت مرحوم حاج محمد مالکی از فرهنگیان پیشکسوت کاشمری، خانواده وی در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۵۲۰ میلیون ریال به حوزه سلامت اهدا کردند، یادآور شد: با توجه به اولویت‌بندی نیازهای حوزه سلامت و با موافقت خانواده خیر، این مبلغ صرف خرید تجهیزات موردنیاز حوزه فناوری اطلاعات درمانگاه سردار سلیمانی کاشمر شد.

وی با اشاره به کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خانواده مؤذن به حوزه سلامت، ابراز کرد: خانواده مؤذن این مبلغ را به یادبود مادر و پدرشان اهدا کردند تا بر اساس اولویت‌های نیاز در حوزه سلامت کاشمر، صرف خرید تجهیزات بیمارستانی شود.

یزدانی یادآور شد: خیر نیک‌اندیش حاج اسماعیل ناصری نیز در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال را برای کمک به خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) اهدا کرد.

وی بابیان اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا، با فرهنگ‌سازی‌هایی که از سوی نهاد و مؤسسات مختلف انجام شد، بسیاری از هزینه‌های مراسم ترحیم به انجام امور خیر اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگاه و توجه شهروندان و خیرین به حوزه سلامت رو به افزایش است، به‌طوری‌که در سایه این مشارکت‌ها گام‌های خوبی در حوزه سلامت برداشته‌شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با قدردانی از نگاه خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین و افراد نیکوکار به حوزه سلامت، تأکید کرد: تمامی این کمک‌ها بر اساس اولویت‌بندی و نیازهای حوزه سلامت و موافقت خیرین در حوزه‌های خرید تجهیزات پزشکی، احداث و توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.