نیروهای اشغالگر آمریکایی ۱۰ تریلی حامل خودروهای نظامی را از گذرگاه غیرقانونی در خاک عراق به حومه حسکه سوریه وارد کردند.

انتقال ۱۰ خودروی نظامی آمریکا از عراق به حسکه سوریه

قدس آنلاین: آمریکای اشغالگر از طریق وارد کردن تجهیزات و خودروهای نظامی برای حمایت از پایگاه‌های خود در منطقه جزیره سوریه، به نقض حاکمیت سوریه ادامه می‌دهد.

به گفته برخی منابع محلی، نیروهای اشغالگر آمریکایی طی ساعات گذشته ده تریلی حامل خودروهای نظامی را از خاک عراق وارد حومه حسکه کردند.

گزارشگر این شبکه گزارش داد: منابع محلی اعلام کردند نیروهای آمریکایی ده خودروی نظامی هامر را با استفاده از تریلی از طریق گذرگاه غیر قانونی وارد خاک سوریه و آن‌ها را به یکی از پایگاه‌های خود در منطقه «رمیلان» در حومه حسکه منتقل کردند.

در حالی که نیروهای اشغالگر آمریکایی به نقض قوانین بین المللی و وارد کردن تسلیحات و تجهیزات راهبردی به منطقه الجزیره سوریه ادامه می‌دهند، برخی منابع محلی اعلام کردند: نیروهای موسوم به «اللواء الشمال» طرفدار نیروهای اشغالگر ترکیه، با توسل به زور بر سه منزل و فروشگاه در روستاهای مختلف در اطراف منطقه «معبطلی» از توابع منطقه عفرین مسلط شدند و ساکنان این ساختمان‌ها را هدف ضرب و جرح قرار دادند.

منابع مذکور گفتند: گروه‌های تروریستی از طریق اقدامات خود تلاش می‌کنند منطقه را در برابر عمل انجام شده قرار دهند، تغییرات اجتماعی در منطقه ایجاد کنند و در چارچوب طرح‌های ترکیه حامی این نیروها، در راستای ترکی سازی منطقه عمل کنند.

آمریکا در چارچوب طرح‌های اشغالگرانه خود در منطقه، همچنان از گروه‌های مسلح و تروریست‌ها پشتیبانی می‌کند و به برنامه‌های تفرقه افکنانه خود ادامه می‌دهد. این کشور، نفت و منابع زیرزمینی در منطقه جزیره سوریه را سرقت و روز به روز حضور نیروهای اشغالگر خود در این کشور را تقویت می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.