مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی از تولید پودر دونات به عنوان محصول جدید توسط این شرکت و آمادگی برای عرضه آن در سراسر کشور خبر داد.

آمادگی شرکت آرد قدس رضوی برای تولید انبوه پودر دونات

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی هادیان گفت: از سال گذشته در راستای تنوع بخشی به سبد محصولات شرکت، گسترش فعالیت واحد بسته بندی و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت موجود، تولید پودر دونات نیمه آماده در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: در حال حاضر این محصول به صورت آزمایشی و در حجم محدود تولید شده و درصدد هستیم با تولید انبوه، محصول پودر دونات رضوی در سراسر کشور عرضه شود و در اختیار مشتریان قرار گیرد.

دریافت مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو

مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی افزود: این شرکت هم اکنون آماده ثبت سفارش برای تولید انبوه می باشد و مجوزهای مربوطه از سازمان غذا و دارو اخذ شده است. وی سهولت در تهیه دونات، طعم مشابه با دونات های موجود در بازار و امکان مصرف در منزل به صورت تازه و گرم را از جمله مهم ترین شاخصه های این محصول عنوان کرد. هادیان ادامه داد: پودر دونات نیمه آماده رضوی قرار است در بسته های ۵۰۰ گرمی، ۱۰ و ۲۰ کیلویی به بازار عرضه شود.

محصولی بدون مواد نگهدارنده

وی با تاکید بر این که کیک های موجود در بازار معمولا حاوی مواد نگهدارنده هستند، تصریح کرد: این مواد برای سلامتی مضر است، ضمن این که مراکز کوچک پخت دونات و مغازه های سطح شهر ممکن است از نظر بهداشتی استانداردهای لازم را نداشته باشند اما پودر دونات تولید شده توسط شرکت آرد قدس رضوی این امکان را برای مصرف کننده فراهم می کند تا در منزل و با رعایت اصول بهداشتی آماده شده، بدون هیچگونه مواد نگهدارنده و به شکل تازه استفاده شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.