مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به طراحی حدود ۵۰۰ کیلومتر خطوط اصلی دوچرخه و پیاده روی در بوستان ها در برنامه سوم توسعه شهرتهران، گفت: تا امروز ۱۸۰ کیلومتر به مرحله اجرا رسیده است و تا سال ۱۴۰۲ موظف هستیم این خطوط را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

طراحی ۵۰۰ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی در پایتخت

قدس آنلاین؛ مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به طراحی حدود ۵۰۰ کیلومتر خطوط اصلی دوچرخه و پیاده روی در بوستان ها در برنامه سوم توسعه شهرتهران، گفت: تا امروز ۱۸۰ کیلومتر به مرحله اجرا رسیده است و تا سال ۱۴۰۲ موظف هستیم این خطوط را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

 امیر محسنی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ در حوزه ورزش پایتخت، دچار مشکلاتی شدیم، گفت: در زمانی که وضعیت قرمز بود، تمامی مجموعه های ما تعطیل بود و هرگاه وضعیت و شرایط بهتر می شد، ورزش های پر برخورد تعطیل می شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به جز ورزش های آبی و ورزش های پر برخورد همچون کشتی، سایر ورزش ها در مجموعه های شهرداری تهران به شهروندان خدمات رسانی می دهند، افزود:‌ ایستگاه های ورزش شهروندی در بوستان های پایتخت با حضور مربیان حرفه ای فعال هستند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه در دوران کرونا این سازمان با ایجاد خلاقیت هایی فعالیت هایی را انجام داد تا ورزش شهری به زمین نماند، ادامه داد: ۱۳۰۰ کلیپ در خصوص ورزش در خانه، بازی در خانه، ورزش های گروهی، مسابقات پدر و پسر، مادر و دختر و کارهایی که باعث شد شهروندان به فعالیت روی آورند، انجام شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محسنی با تاکید بر اینکه در مناطق ۲۲گانه نیز فعالیت هایی در دوران کرونا انجام شد، اظهارکرد: در محلات شهر تهران هر منطقه با مخاطبین خود ارتباط سازی کرد و مخاطبان ورزشی بار دیگر به ورزش شهروندی روی آوردند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی اپلیکشن “اینوگام” اذعان کرد: هر نوع فعالیت بدنی و پیاده روری در این اپلیکشن ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.