نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل به اندیشه ها و تفکرات امام خمینی (ره) از سوی مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب یک فرد ولایی و خدمتگذار باعث خواهد شد یک دولت مردمی، خدمت گذار وعمل گرا سکان اجرایی کشور را در کنار مردم و در میدان ، همانند هشت سال دفاع مقدس که باقری ها، باکری ها و بابایی ها همراه مردم در روستاها ، مناطق محروم و مستضعف بودند در دست بگیرد.

 جایگاه برجسته خدمت به محرومان و مستضعفان در اندیشه امام خمینی (ره) /انتخاب یک دولت مردمی، خدمت گذار و عمل گرا در سایه عمل به اندیشه های امام

علی آذری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران طی چهار دهه اخیر پیچ و خم های زیادی در مسائل اقتصادی، سیاسی و بین المللی طی کرده است.

وی تصریح کرد: اگرچه در طول ۴۳سال گذشته کشور تجربه های فراوانی را در موضوعات مختلف بدست آورده است اما در طول این سال ها بویژه دهه اخیر شخصیت های تاثیرگذار و دانشمندان زیادی را نیز از دست داده است. نکته بارز در یادآوری این مطالب این است که ایران در طول این چهار دهه و علی رغم همه تحریم های ظالمانه و فشارهایی که بر انقلاب اسلامی وارد شد استوار باقی ماند و از مسیر و ماموریتی که در پیش داشت لحظه ای عقب نشینی نکرد که دلیل اصلی این موضوع اندیشه های ناب بنیان گذار این انقلاب می باشد.

نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اندیشه امام (ره) خدمت به مردم  بویژه  اقشار آسیب پذیر و محروم به صورت برجسته وجود دارد از این رو طی سال های اخیر برخی مدیران به دلیل عدم توجه به  این موضوع و عدم خدمت رسانی  درست به مردم ، برخی دلزدگی ها را در جامعه ایجاد کردند، این در حالی است که ایران اسلامی با یک درصد جمعیت جهان اما حدود ۷درصد منابع دنیا را در اختیار دارد.

آذری با بیان اینکه  مدیریت‌های جهادی براساس ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم ایران را به عزت و پیشرفت در همه عرصه ها سوق خواهد داد، افزود: عمل به اندیشه ها و تفکرات امام خمینی (ره) از سوی مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب یک فرد ولایی و خدمتگذار باعث خواهد شد یک دولت مردمی، خدمت گذار وعمل گرا سکان اجرایی کشور را در کنار مردم و در میدان ، همانند هشت سال دفاع مقدس که باقری ها، باکری ها و بابایی ها همراه مردم  در روستاها ، مناطق محروم و مستضعف بودند در دست بگیرد.

وی با بیان اینکه از نگاه امام خمینی (ره) یکی از ویژگی های اصلی یک دولت انقلابی و اسلامی ، ولایی بودن آن است، ادامه داد: در اندیشه امام خمینی (ره) خدمت به مردم با نشستن صرفا در پشت میز و عدم اطلاع میدانی از اوضاع و احوال آنها  محقق نخواهد شد.   

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی  افزود: در اندیشه امام (ره) انقلاب اسلامی یک نظام مردم سالار است و انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باعث اقتدار و صلابت نظام می شود و از دو منظر دارای اهمیت می باشد اول نگاه بین المللی ، زیرا دشمنان ایران همواره تلاش دارند پروژه های ناامید سازی برای ملت ایران از انقلاب اسلامی  با محوریت استعماری و فتنه ای و همچنین خدشه دار کردن امنیت کشور  را طراحی و عملیاتی کنند تا از این طریق بر حضور و مشارکت  مردم در انتخابات اثر گذار شوند که تجربه تاریخ نشان می دهد در دستیابی به این هدف خود تاکنون شکست خورده اند.  

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه وحدت مردم و حضور پرشور آنها در انتخابات پیش رو رمز پیروزی و غلبه بر توطئه های دشمنان این انقلاب است،  ادامه داد: همچنین از نگاه داخلی نیز انتخاب فرد صالح،ولایی و عمل گرا سبب خدمت رسانی مناسب  و در شان مردم ، افزایش امید آنها به انقلاب اسلامی و توسعه فراگیر بویژه رد مناطق محروم خواهد شد.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.