معمولا پیش نمی آید که امیرقلعه نویی را با استوک در زمین فوتبال ببینیم، ولی در اولین تمرین گل گهری‌ها در مشهد این اتفاق رخ داد.

قلعه‌نویی در مشهد هوای عاشقی کرد+عکس

به گزارش قدس آنلاین، خیلی عجیب نیست یکی از تکنیکی ترین بازیکنان دهه ۶۰ و ۷۰ فوتبال ایران که مجبور بوده در زمین های ناهموار آن سال ها و مقابل مدافعینی بی رحم، که دوربین های آنچنانی نیز برای ثبت و ضبط خشونت‌‍‌شان وجود نداشته، با شرایط مساعد جسمانی از فوتبال خداحافظی کند؛ این سرنوشت امیرقلعه نویی و خیلی از فوتبالیست های خوش تکنیک آن دو دهه فوتبال ایران است.


احتمالا فقط کسانی که با امیرقلعه نویی خیلی نزدیک هستند، خطوط جراحی های مختلف روی پاهای او را دیده اند و به همین دلیل او حتی گاهی به سختی راه می رود و خیلی توانایی پا به توپ شدن در چمن را ندارد؛ البته که باید این نکته را هم در نظر گرفت که او در شروع لیگ بیستم، مسن ترین مربی حاضر در مسابقات بود و پس از تغییر و تحولاتی که انجام شد، این آمار به نام مربیان دیگر زده شد.


با تمام این‌ها اما گاهی عکس هایی از این مربی در تمرینات تیمش منتشر می شود که نشان می دهد او به یاد دوران گذشته، دوباره به میدان آمده؛ اولین تمرین گل گهر در مشهد از همان روزها بود؛ البته با یک تفاوت که قلعه نویی در این تمرین بی محابا و با پوشیدن کفش فوتبالیِ مخصوص، خودش را وارد یک مسابقه درون تیمی جدی کرده بود و یورش فرشید باقری برای زدن توپی که در اختیار دارد، موید همین موضوع است. رقابتی که در پایان با برتری تیمی خاتمه یافت که سرمربی وظیفه بازیسازی در آن را برعهده داشت.


گل گهر یکی از تیم های مدعی برای کسب سهمیه آسیایی به شمار می رود و شاگردان امیرقلعه نویی با روحیه ای که این مربی در تمرینات از خود نشان می دهد، می خواهند با انرژی دو چندانی مسابقات را از سر بگیرند؛ جایی که در آغاز باید با دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کنند و سپس ۵ دیدار ساده تر پیش روی آنها قرار خواهد داشت.


اردوی سورمه ای پوشان سیرجانی از صبح روز شنبه در مشهد آغاز شد و گل گهر در روزهای آینده دو دیدار دوستانه با پدیده برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع:ورزش۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.