نامزد انتخابات ر یاست جمهوری دوره سیزدهم، با اشاره به فضای مناظره اول نامزدها گفت: امیدوارم امروز دیگر شاهد این شرایط نباشیم و یک وضعیت مطلوب را در زمینه بررسی برنامه‌ها و پاسخ به نیازهای جامعه داشته باشیم.

زاکانی: امیدوارم امروز دیگر شاهد تکرار برخی رفتارها در مناظره نباشیم

قدس آنلاین: علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز و در هنگام ورود به استادیو شماره 11 رسانه ملی برای شرکت در دومین مناظره نامزدهای انتخابات، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مناظره اول فکر می‌کردیم که باید ناظر به برنامه‌ها صحبت کنیم، اما متوجه شدیم که دوستان عزیزمان بنا دارند، از ابتدا با حرف‌های نادرست اصل مناظره را به سمت بیراهه سوق دهند.

وی افزود: امیدوارم امروز دیگر شاهد این شرایط نباشیم و یک وضعیت مطلوب را در زمینه بررسی برنامه‌ها و پاسخ به نیازهای جامعه داشته باشیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مناظره امروز گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهم که در سال اول دوره اقدام و اصلاح، ریشه فقر مطلق را بکنیم و در پایان دو سال اول دولت، کسی غیر از درد بیماری، درد بی پولی نداشته باشد.

زاکانی ادامه داد: در این مسیر تلاش می‌کنیم تا یک میلیون و 200 هزار واحد مسکن حمایتی برای زوج‌های جوان علاوه بر تکلیف قانونی یک میلیون واحد مسکونی در سال، تامین کنیم تا مسکن از سبد هزینه‌های خانوار حذف شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی نیز وعده ما این است که مردم را ناظر بر خود بدانیم و با نهادینه سازی اصول هشتم و بیست و هفتم قانون اساسی، زمینه اعتراض آنها به پلشتی‌ها را فراهم کرده و به رسمیت بشناسیم.

این نامزد انتخابات همچنین تأکید کرد: اجرای اصول 10، 21، 27، 28، 30 و 43 قانون اساسی از برنامه‌های ما در دولت «اصلاح و اقدام» خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.