رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات، نماد اقتدار ملت و کشور است که باید این اقتدار حفظ شود.

 انتخابات نماد اقتدار ملت و کشور است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر مسعود طاهری لاری، اظهار داشت: انتخابات پیش رو برای کشور بسیار حساس است و به دلایل مختلفی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند نه تنها شرکت در این عرصه، بلکه توصیه به دیگران برای مشارکت در آن از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که انتخابات همیشه به عنوان مظهر اقتدار ملت و نظام اسلامی مطرح بوده است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات نه تنها وظیفه ای اجتماعی است، بلکه چنان که حضرت امام (ره) بارها بر آن تاکید فرموده بودند، یک وظیفه الهی برای ما است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استادان و دانشجویان نیز وظیفه دارند که در این برهه حساس تلاش کنند حداکثر مشارکت مردمی در این عرصه تعیین سرنوشت اتفاق بیفتد و انتخاب اصلح طبق شاخص های ارائه شده از سوی حضرت امام و رهبری، محقق شود تا توطئه‌های دشمنان به شکست بینجامد، بنابراین باید حس دشمن شناسی ما قوی باشد و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.
وی در خصوص فعالیت های اثرگذار بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای ایجاد مشارکت حداکثری، بیان کرد: فعالیت های بسیار خوبی در حوزه انتخابات توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد انجام شده است که از سوی مدیریت این مجموعه نیز حمایت و تقویت می شود.

طاهری لاری ابراز امیدواری کرد که با حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای، فرد اصلح انتخاب شود و با مدیریت صحیح امور، اقتدار ایران اسلامی را حفظ کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی، میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

منبع : ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.