معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پایگاههای مجری طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان استان فعال شدند و والدین با مراجعه به مدارس ابتدایی و نام نویسی اولیه می‌توانند نوبت گیری حضور در پایگاههای سنجش سلامت را دریافت کنند.

پایگاههای سنجش سلامت نوآموزان ورود به دبستان در خراسان رضوی فعال شد

به گزارش قدس آنلاین، ابوالحسن حقیقی افزود: امسال تعداد ۶۷ پایگاه سنجش سلامت در خراسان رضوی فعالیت دارند و تعداد پنج پایگاه تخصصی نیز سنجش تخصصی سلامت نوآموزان را برعهده دارند.

وی با بیان این که نوبت‌گیری برای حضور در پایگاهها از هشتم خرداد در مدارس ابتدایی آغاز شده است ادامه داد: تمامی۷۲ پایگاه عادی و تخصصی سنجش سلامت نوآموزان در استان فعال و طبق نوبتهای ثبت شده و بارعایت پروتکلهای بهداشتی میزبان نوآموزان و والدین آنها هستند.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پارسال ۱۴۳ هزار نوآموز در استان سنجش سلامت شدند و شناسنامه سلامت دریافت کردند و پیش بینی می‌ شود امسال این شمار به ۱۴۵ هزار نفر برسد.

حقیقی افزود: ثبت نام در پایه اول ابتدایی صرفا به صورت حضوری انجام می‌شود و در سایر پایه‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود و والدین توجه داشته باشند ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی لزوما با صدور شناسنامه سلامت برای نوآموز است.

هم اکنون خراسان رضوی دارای پنج هزار مدرسه در دوره اول و دوم ابتدایی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.