مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: هنرمندان باید با ابزارهایی چون شعر، سخن، دکلمه، فیلم، تئاتر و امثال آن اراده و انگیزه ملی را در مخاطب خود تقویت کنند.

هنرمندان اراده و انگیزه ملی را در مخاطب خود تقویت کنند

به گزارش قدس آنلاین، وی پنجشنبه شب در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی در مشهد افزود: تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام، مردم و سازوکار انتخابات، در هیچ دوره ای به اندازه فعلی نبوده است. 

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه هنر بدون فرهنگ فاقد هویت است و فرهنگ بدون هنر فاقد ابزار است ادامه داد: هنرمند و فرهنگی باید ارزش ها، اصول، اعتقادات و فرهنگ عمیق و نهادینه شده در کشور را به نمایش بگذارد. 

مشاور وزیر اطلاعات گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران طی ۴۲ سال در چند مرحله از جمله کودتا، حمله طبس، جنگ تحمیلی هشت‌ ساله و اتفاقات دیگر، دست مهره‌های آمریکایی‌ را از کشور قطع کرده و باعث استقلال کشور شده است. 

وی افزود: در زمینه انرژی هسته ای هم حق خود را تثبیت کرده‌ایم و پروژه امید هسته‌ای را از ماشین های نسل یک و دو به نسل ۶ و هفت و غنای ۶۰ درصد رسانده‌ایم. در این سال ها هم در جنگ سخت و هم در فعالیت و مذاکرات دیپلماسی پیروز بوده‌ایم. 

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از پشت سر گذاشتن جنگ سخت، جنگ دیپلماتیک و احقاق حقوق در مجامع بین المللی به عنوان یکی از پرتهدیدترین کشورهای دنیا به حساب می‌آید اما بیشترین امنیت را دارد.

وی با تشریح جنگ های سخت دشمنان علیه ایران در طول چهار دهه گذشته و همچنین جنگ اقتصادی سه سال گذشته گفت: در حال حاضر وارد کارزار جنگ نرم شده‌ایم و آن جنگ تبلیغاتی است. در طول نظام جمهوری اسلامی که دشمنان علیه آن فعالیت می‌کردند هیچ سالی به اندازه فعلی تبلیغات علیه کشور را منسجم و متمرکز ندیده‌ام بطوری که عربستان سعودی به عنوان یکی از کشورهایی که با ایران دشمن است ۷۳۰ رسانه مختلف دیداری و شنیداری دارد که شبانه روز علیه ما فعالیت می‌کنند. 

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به تجلیل مردم از سردار سلیمانی، این امر را ناشی از عملکرد موفق جریان هنر دانست و افزود: دشمنی که در همه حوزه‌ها شکست خورده است می‌خواهد انتخابات را هدف قرار دهد و سپس دست نشانده ‌های خود را برگرداند. به همین دلیل امروز بین دو راهی هستیم یا باید به حکومت مردمی که به اتکای رای مردم و خواسته و اراده مردم باشد برسیم یا به حکومت دست نشانده های دشمنان تن دهیم.

وی با تشریح سناریوی دشمنان برای استقرار افراد دست نشانده در ایران ادامه داد: دست نشانده‌ ها در روز اول نمی‌گویند دست نشانده‌ایم بلکه با تخطئه وضع موجود قدرت را به دست می‌گیرند و سپس مقابل مردم می ایستند مانند آنچه در مصر یا چند کشور دیگر رخ داد. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.