پیشکسوت کشتی با بیان اینکه تیم ملی کشتی می‌تواند در المپیک نتایج مناسبی را بگیرد، گفت: تیم‌ ملی ایران همیشه در مسابقات مهم از عدم اتحاد آسیب خورده است.

تیم ملی کشتی می‌تواند در المپیک نتایج مناسبی را بگیرد

به گزارش قدس آنلاین، مجید خدایی درباره افتتاح مرکز ifbb در ایران اظهار کرد: تبریک می‌گویم به فدراسیون بدنسازی که حرکت‌های رو به جلو دارد.  ورزش ما زمانی موفق می شود که خودش را به استاندارهای جهانی برساند. افتتاح آکادمی بین المللی یک حرکت رو به جلو است که کمک خواهد کرد این علم و دانشی که در ایران تولید می شود در کل دنیا نیز مورد استفاده همه قرار بگیرد. قطعا نزدیکی فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی کمک خواهد کرد ایران در آینده در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

او درخصوص عدم همکاری خود با فدراسیون کشتی نیز گفت: الان که از دور کشتی را تماشا می‌کنیم و لذت می‌بریم. در سالهای گذشته در کمیته فنی فدراسیون بودم حالا سیاست‌های فدراسیون تغییر کرده است و به کل این کمیته تعطیل شده و ما هم افتخار حضور نداریم. البته مهم این است که کشتی در حرکت باشد و مسیر موفقیت را طی کند.

این پیشکسوت کشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم المپیک را در پیش داریم که بسیار اهمیت دارد. در برخی وزن‌ها مشخص است که چه ورزشکاری به توکیو اعزام خواهد شد و در سایر وزن‌ها نیز به زودی مشخص می‌شود. تیم خوبی داریم اما در کشتی اختلاف‌ها بسیار کم است بنابراین تیمی برنده می‌شود که بیشتر از نظر روانی خودش را برای برد آماده کرده باشد. تیم ایران همیشه در گذشته نزدیک المپیک که می‌شد از عدم اتحاد و حواشی لطمه خورده اما امیدوارم که این دوره این اتفاقات تکرار نشود تا تیم خوبمان بتواند در کمال آرامش افتخار آفرینی کند.

گفتنی است، نخستین مرکز بین المللی آکادمی IFBB در ایران با حضور مقامات بلندپایه ورزشی و رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام چهارشنبه گذشته در تهران گشایش یافت.

منبع: برنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.