هجمه های دشمن علیه ملت ایران به ویژه بانوان و کانون خانواده بسیار سنگین است، در این راستا باید فرهنگ سازی و آگاهی بخشی چشمگیری انجام شود.

هجمه های دشمن علیه بانوان و کانون خانواده بسیار سنگین است

 به گزارش قدس آنلاین، خانم  طیبه ربانی گفت: دشمن می‌خواهد از طریق جنگ نرم نسبت به حجاب و عفاف در جامعه توطئه آفرینی کند، درحالی که حجاب حتی پیش از اسلام نیز رواج داشته و به عنوان یک تکلیف شرعی و دینی مورد تاکید اسلام قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنانی که در هشت سال دفاع مقدس و جنگ سخت از ایران شکست خوردند در تلاش هستند تا با جنگ نرم و ارائه برنامه های غیراسلامی و غیردینی افکار و باورهای جوانان را تغییر و ریشه اعتقادات دینی آنان را سست کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: جوانان و خانواده ها در معرض تهاجم دشمن هستند و باید برای رفع مشکلات و توطئه های دشمنان اقدامات موثری انجام شود.

 وی ادامه داد: هجمه های دشمن علیه ملت ایران به ویژه بانوان و کانون خانواده بسیار سنگین است، دراین راستا باید فرهنگ سازی و آگاهی بخشی چشمگیری انجام شود.

ربانی تصریح کرد: دشمن امروز از طریق اثرگذاری بر حریم خانواده وارد شده و این خطر بزرگی است، براین اساس باید با هوشیاری و ارائه برنامه های مدون فعالیت کرد.

استاد جامعه الزهرا(س) قم گفت: امروز بانوان و دختران جامعه اسلامی تکلیف و وظیفه بزرگ و خطیری نسبت به توطئه های فرهنگی دشمنان دارند.

وی اظهار کرد: انتخابات نماد وحدت جامعه است و ما با حضور حداکثری می‌توانیم کشور را سربلند کنیم.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.