عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در حوالی شهرستان نقده عیادت کرد.

واکنش اعضای کابینه به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

قدس آنلاین: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که برای پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران به منطقه سفر کرده با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره)  ارومیه ضمن عیادت از مصدومان این حادثه تلخ در حال پیگیری علل حادثه و رسیدگی به وضعیت سایر خبرنگاران است.

ساعتی پیش نیز رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در پی درگذشت ۲خبرنگار محیط‌زیست درپیامی این حادثه غم انگیز را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت کلانتری آمده است: با کمال تاسف و تاثر، در جریان حادثه‌ تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران برای بازدید از طرح‌های احیای دریاچه ارومیه، جامعه رسانه‌ای و محیط‌زیستی ایران داغدار دو خبرنگار متعهد و متخصص محیط زیست کشور شد.

وی افزود: اینجانب این مصیبت تلخ و جانفرسا را خدمت خانواده‌های داغدار کریمی و یاسینی و جامعه رسانه‌ای کشور به خصوص خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند رحمان برای بازماندگان صبر و برای مصدومان این حادثه شفای عاجل مسالت دارم.

توئیت صالحی

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را درپی حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفت.

صالحی در این توئیت نوشت: خبر سانحه اتوبوس خبرنگاران، سوزناک و باورنکردنی بود و هست.

وی افزود:‌ دو خانم خبرنگار توانمند که اکنون در میان ما نیستند؛ ریحانه یاسینی مهشاد کریمی به خانواده این عزیزان و جامعه خبرنگاران بویژه همکاران‌شان در ایرنا و ایسنا صمیمانه تسلیت می‌گویم.

واکنش ظریف

 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به توئیت اداره کل اخبار داخلی ایرنا، حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس در نقده و جان باختن خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را تسلیت گفت.

 ظریف در این توئیت نوشت: از شنیدن این خبر غم انگیز بسیار متاثر شدم. برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی و برای شما، همکاران و خانواده داغدار صبر و اجر مسالت دارم.

توئیت وزیر گردشگری

علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی جان باختن دو تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده تسلیت گفت.

 در متن پیام تسلیت مونسان آمده است: حادثه غمبار جان باختن مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و همچنین مجروح شدن جمعی از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در جاده ارومیه ـ نقده جامعه رسانه‌ای کشور را سوگوار کرد.

وی افزود: با آرزوی صحت و سلامتی برای مجروحان و مصدومان، این ضایعه تاسف‌بار را به خانواده درگذشتگان و اصحاب رسانه تسلیت می‌گویم، از خداوند منان برای خانواده معزی صبر و برای آن عزیزان سفر کرده، آرامش روح و رحمت  واسعه الهی مسالت دارم.

تسلیت سخنگوی دولت

 علی ربیعی سخنگوی دولت در توئیتی جان باختن تعدادی از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده را تسلیت گفت.

ربیعی در این توئیت نوشت: دو نفر از خبرنگارانی که با قلم و دوربین خود به دنبال زیست بهتر مردمانمان می‌نوشتند، دخترانمان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در حادثه‌ای خونبار جان خود را درحین ماموریت از دست دادند.

وی افزود: این حادثه رابه خانواده جان باختگان، همکاران رسانه‌ای به ویژه ایسنایی‌ها و ایرنایی‌ها  تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.