اصفهان- نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت:کشاورزان غرب و دشت برخوار برای اینکه درختان چندین ساله خشک نشود، خواستار بازگشایی آب برای آبیاری درختان منطقه هستند.

آب زاینده رود برای آبیاری درختان غرب اصفهان بازگشایی شود

به گزارش قدس آنلاین؛ حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به بازگشایی آب زاینده‌رود و اعتراض کشاورزان شرق اصفهان اظهار داشت: کشاورزان شرق معتقد بودند که آب در این فصل باز نشود و در فصل پاییز بازگشایی شود.

وی افزود: کشاورزان غرب و دشت برخوار برای اینکه درختان چندین ساله خشک نشود، خواستار بازگشایی آب برای آبیاری درختان منطقه هستند.

مشکل بی‌آبی در عدم اجرای برنامه‌هاست

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس خاطر نشان کرد: برای آبیاری درختان باید این آب باز شود اما قرار بوده که در تاریخ پنجم تیر این اتفاق بیافتد که هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وی با اشاره به جریان دائمی زاینده رود گفت: این موضوع را باید با دولت جدید پیگیری کنیم که اتفاق بیافتد و البته برنامه برای رفع مشکلات بی‌آبی در کشور وجود دارد که نیاز به اجرایی شدن دارد.

پیگیری اجرای قانون هوای پاک با شکایات مردمی

حاجی دلیگانی گفت: مشکل بی آبی در کشور در نبود برنامه و طرح نیست بلکه عدم اجرایی آنها مشکل آفرین شده است و البته با رفع آنها اختلافات منطقه‌ای نیز حل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه‌ها و مراکز صنعتی که آلودگی تولید می‌کنند، گفت: اگر شکایت و یا گزارشات مردمی نسبت به این موضوع و عمل نکردن به قانون و یا ماده‌های و تبصره‌های آن به دست من برسد، آنگاه می‌توانم از بعد نظارتی اقدام کنم در غیر این صورت به صورت کلی این موضوع قابل پیگیری نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.