همزمان با روز دحوالارض و به منظور گرامیداشت درگذشت عالم وارسته آیت الله حاج سید جواد خامنه‌ای(ره)، از دانش آموزان ایتام و سادات با توزیع غذای بسته بندی پذیرایی شد.

توزیع غذا و اقلام بهداشتی میان دانش آموزان ایتام و سادات

به گزارش قدس آنلاین، مسئول خیریه امام صادق(ع) در رابطه با اجرای این طرح گفت: در راستای بزرگداشت شخصیت علمی و معنوی عالم وارسته آیت الله حاج سید جواد خامنه‌ای، پدر بزرگوار مقام معظم رهبری با همکاری و مشارکت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، موسسه خیریه امام صادق(ع) و بنیاد خیریه خجسته از دانش‌آموزان ایتام و سادات حاشیه شهر مشهد پذیرایی و غذای بسته بندی گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی بین این عزیزان توزیع شد.

صادق عقیلی افزود: این اقدام طی ۲ سال اخیر متاثر از شیوع کرونا با ملاحظات و رعایت نکات بهداشتی ویژه‌ای انجام می‌شود. امسال نیز همراه با این وعده‌های غذایی اقلام بهداشتی نظیر ماسک، مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده بین خانواده‌های نیازمند مشهدی توزیع شد.

مرحوم آیت‌الله حاج سید جواد خامنه‌ای(ره) از فضلای برجسته و یکی از چهره‌های علمی، معنوی و اخلاقی مشهد مقدس بودند که به‌ واسطه جایگاه علمی والایی که داشتند مورد احترام و مرکز توجه مردم مشهد و زائران حرم مطهر رضوی بودند. این عالم برجسته در ١۴ تیرماه ١٣۶۵ پس از سالها تلاش علمی و زندگانی سراسر پارسایی در مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت و در جوار مضجع شریف رضوی آرام گرفت.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.