ستاره صربستانی تنیس در آستانه فینال‌های مسابقات ویمبلدون و یورو ۲۰۲۰، گفت: امیدوارم دو فینال زیبا داشته باشیم و ایتالیا فقط در فینال شب برنده شود.

جوکوویچ: امیدوارم ایتالیا فقط در فینال یورو برنده شود

به گزارش قدس آنلاین، ایرنا به نقل از سایت فوتبال ایتالیا نوشت:

دیدار فینال مسابقات تنیس ویمبلدون امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ بین «نواک جوکوویچ» صربستانی و «متئو برتینی» ایتالیایی برگزار می‌شود و تنها ۱۵ مایل آن طرف‌تر در ورزشگاه ومبلی نیز، فینال مسابقات یورو ۲۰۲۰ بین تیم‌های انگلیس و ایتالیا برگزار خواهد شد.

جوکوویچ در اخرین اظهار نظر خود اعلام کرد که در فینال مسابقات یورو از تیم ملی فوتبال ایتالیا طرفداری خواهد کرد و به تشویق آن‌ها خواهد پرداخت. مرد شماره یک تنیس دنیا در این خصوص به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: برتینی چیز زیادی برای از دست دادن در برابر من ندارد اما شاید ایتالیا چیزهای بیشتری برای از دست دادن برابر انگلیس داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم دو فینال زیبا داشته باشیم و ایتالیا فقط در فینال شب برنده شود.

جوکوویچ به خوبی ایتالیایی صحبت می‌کند و از طرفداران رشته فوتبال است. او طرفدار تیم فوتبال آث میلان است و جای تعجب نیست که او در فینال مسابقات یورو به تشویق ایتالیا بپردازد.  

برتینی نیز اولین ایتالیایی تاریخ ۱۴۴ ساله ویمبلدون است که به فینال این رقابت‌ها صعود کرده و حالا باید ببینیم که او می‌تواند این افتخار آفرینی را تکمیل کند یا خیر. او نیز طرفدار رشته فوتبال است و یکی از هواداران فیورنتینا به شمار می‌رود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.