بجنورد- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از پیگیری فرآیند اصلاح قیمت نان در استان خبر داد.

فرآیند اصلاح قیمت نان خراسان شمالی در حال پیگیری است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمد بدری با اشاره به تجمع تعدادی از نانوایان و کارگران نانوایی های استان برای افزایش قیمت نان، گفت: آنالیز قیمت های مختلفی از سوی اتحادیه نانوایان، سازمان صمت، اتاق اصناف و اداره کل غله در خصوص اصلاح قیمت نان ارسال شده و در حال بررسی است و در چند روز آینده با همدلی مردم و مسئولان موضوع ساماندهی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه که اهالی استان جزو اقشار محروم کشور و اکثر روستانشین هستند بنابراین استاندار خراسان شمالی بر فرآیند اصلاح قیمت نان با احتیاط بیشتر برای اینکه فشار اقتصادی کمتری به مردم استان بیاید، تاکید دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با اشاره به پایین بودن سطح درآمدی مردم استان نسبت به میانگین کشوری، افزود: یک چهارم جمعیت استان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

بدری با بیان اینکه این تجمعات جز خوراک دادن به رسانه های بیگانه و دشمنان نظام حاصل دیگه ندارد و مردم با بصیرت و آگاه استان خراسان شمالی نباید موجب شکل گیری این نوع اتفاقات باشند، گفت: تلاش داریم در آینده نزدیک اصلاح قیمت نان به نحوی باشد که منافع قشر ضعیف استان، روستاییان و نانوایان به صورت منصفانه تامین شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.