فرماندار خوشاب گفت: ۱۸۷ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و استفاده متوازن از منابع کشور، امسال به این شهرستان خراسان رضوی اختصاص یافته است.

تخصیص ۱۸۷ میلیارد ریال اعتبار به خوشاب

به گزارش قدس آنلاین، امان الله خدمتگزار  در کمیته برنامه‌ریزی خوشاب افزود: این اعتبارات در قالب ۴۸ برنامه و ۹۰ پروژه بین دستگاههای اجرایی توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای و طرح توازن منطقه ای شهرستان در بخش‌های جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب، نیروهای نظامی و انتظامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: علاوه بر اختصاص اعتبارات یاد شده به شهرستان خوشاب، در سال جاری ۳۰ میلیارد ریال نیز از محل مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی در قالب بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده  که از طریق کمیته استانی ابلاغ می شود.

خدمتگزار ادامه داد: عمده اعتبارات شهرستان با اولویت اجرای طرح‌های نیمه تمام اقتصاد مقاومتی با رعایت الزامات قانونی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: سفر ۲ ماه گذشته استاندار خراسان رضوی به خوشاب، ۵۰ مصوبه برای توسعه و عمران بخشهای مختلف این شهرستان داشت که بخش زیادی از آن تاکنون محقق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.