مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی از امکان مشارکت خیران و ناذران در پویش «اطعام غدیر» به منظور تهیه و توزیع ۱۱۰ هزار وعده غذا در روز عید سعید غدیر و برای توزیع بین محرومان حاشیه شهر مشهد خبر داد.

پویش «اطعام غدیر» برای تهیه و توزیع ۱۱۰ هزار وعده غذا در حاشیه شهر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا اسماعیل‌زاده اظهار کرد: در آستانه عید فرخنده غدیرخم، دفاتر نذورات مستقر در مبادی ورودی و صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی و همچنین دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در مراکز استان‌ها، آمادگی دریافت میزان مبلغ دلخواه مراجعان را در پویش اطعام غدیر دارند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ دلخواه یا براساس پرداخت مبلغ وعده غذایی، که میانگین هزینه هر وعده ۲۵هزار تومان است، در دهه ولایت و امامت در پویش اطعام غدیر آستان قدس رضوی ویژه توزیع بین محرومان و نیازمندان سهیم شوند.

راه‌های مشارکت حضوری و غیرحضوری

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی درباره راه‌های حضوری مشارکت در این پویش گفت: مردم عزیز می توانند به سه شیوه، شامل سامانه اینترنتی «باب الجواد(ع)» به نشانی nazr.razavi.ir، اپلیکیشن رضوان app.razavi.ir و سامانه موبایلی با کد دستوری «ستاره هشت مربع(#۸*)» خیرات و نذورات خود برای مشارکت در پویش «اطعام غدیر» را پرداخت کنند.

اسماعیل‌زاده افزود: همچنین امکان پرداخت مبالغ دلخواه خیراندیشان در پویش اطعام ویژه عید غدیر از طریق واریز به شماره حساب بانکی ۹۲۰۸۰۴۲۸۹۴ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۲۹۱۳۴۱ به نام «نذورات کل آستان قدس رضوی» فراهم شده است.

یادآور می‌شود، ناذران و خیران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر برنامه‌های مشارکتی اداره کل نذورات آستان قدس رضوی می‌توانند به وب‌سایت باب الجواد(ع) این اداره به نشانی nazr.razavi.ir و همچنین صفحه اینستاگرام آن به نشانی nazr.razavi مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.