۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 762835

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت:یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت هویج مصرف زیاد این محصول به دلیل بیماری کرونا است. در حال حاضر هویج مصرف بالایی در مواد غذایی پیدا کرده است، همچنین آبمیوه فروشی‌های سطح شهر ۸۰ درصد خریداشان هویج است. قطعا این مساله در کل کشور در سطح مصرف اثر می‌گذارد.

کرونا هویج را هم گران کرد

به گزارش قدس آنلاین، حیدر ساکن برجی در خصوص افزایش قیمت هویج‌ در بازار مشهد اظهار کرد: محصولات کشاورزی دوره کشت دارند و این دوره کشت از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت است.

وی افزود: در حال حاضر محصول هویج سمت شیراز تمام شده و هویج اصفهان رسیده است و تا چند روز دیگر به حجمش اضافه می‌شود بنابراین در این مدت کمبود هویج در بازار وجود دارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد با اشاره به اینکه هر ساله در این مدت افزایش قیمت نسبی هویج در بازار وجود دارد تصریح کرد: اما امسال این افزایش قیمت کمی غیر عادی است. قیمت این محصول در  سطح خرده  فروشی تا کیلویی ۲۰ هزار تومان نیز افزایش یافته است.

ساکن برجی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت هویج مصرف زیاد این محصول به دلیل بیماری کرونا است. در حال حاضر هویج  مصرف بالایی در مواد غذایی پیدا کرده است، همچنین آبمیوه فروشی‌های سطح شهر ۸۰ درصد خریداشان هویج است. قطعا این مساله در کل کشور در سطح مصرف اثر می‌گذارد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.