شهردار قوچان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۱۲ پروژه عمران شهری ۳۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

شهرداری قوچان ۳۸ میلیارد ریال صرف پروژه‌های عمرانی کرده است

به گزارش قدس آنلاین، جلال حسن‌زاده افزود: یکی از مطالبات جدی مردم قوچان احداث پل شهید عطاران بر روی رودخانه اترک برای تسهیل رفت و آمد و رفع مشکلات ترافیکی بود که به‌ عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری قوچان در لیست پروژه‌ها قرار گرفت.

وی پیشرفت این پروژه را ۲۵ درصد ذکر و بیان کرد: تاکنون سه میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و چهار میلیارد ریال با پیگیری‌های نماینده شهرستان برای اجرای این پروژه جذب‌ شده است.

شهردار قوچان به ساخت محل ویژه آزمون رانندگی پایه‌ یک در این شهر اشاره کرد و گفت: این پروژه هم از درخواست‌های به‌ حق مردم شهرستان بود زیرا تا پیش‌ از این شهروندان برای آزمون و اخذ گواهینامه پایه‌ یک مشکلات بسیار متحمل می‌شدند.

وی افزود: شهرداری قوچان برای خدمت به مردم از محل اعتبارات داخلی توانست این محل را با عنوان تپه پایه‌ یک در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع راه‌اندازی کند که بالغ‌ بر ۱۹ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

حسن زاده ادامه داد: جانمایی مسکن مهر در حاشیه جاده قدیم قوچان - باجگیران با نامناسب بودن وضعیت آسفالت این مسیر روبرو بود که شهرداری اقداماتی را برای رفاه مردم انجام داد و تاکنون ۵۰ درصد زیرسازی آن آماده‌ شده است.

وی گفت: برای مسکن مهر ۱۰۵ میلیون ریال و برای بولوار منتهی به آن بالغ‌ بر ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار قوچان از اجرای ۴۸۰ متر زیرسازی و جدول‌گذاری در خیابان قهرمانی با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: برای خیابان ساحلی منتهی به این منطقه نیز ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: به‌ منظور بازگشایی، زیرسازی و خاک‌برداری خیابان منتهی به مسجد سجادیه که یکی از محل‌های پرتردد در قوچان به‌ ویژه در ایام خاص مذهبی به شمار می‌رود نیز تاکنون ۹۵ میلیون ریال هزینه شده است.

قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.