جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: مالکان ۴۵۵ دستگاه خودرو غیربومی دیروز در ورودی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی استان جریمه شدند.

۴۵۵ دستگاه خودرو غیربومی در جاده‌های خراسان‌ رضوی جریمه شدند

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ محمد قانعی‌نژاد افزود: رانندگان ۸۴۵ دستگاه خودرو غیربومی نیز روز گذشته از ورودی شهرهای با وضعیت نامناسب کرونایی استان به شهرهای خود بازگردانده شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پلیس روز گذشته به رانندگان ۸۳۰ دستگاه خودرو غیربومی در ورودی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی استان تذکر داد.

سرهنگ قانعی‌نژاد اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک نفر متوفی و پنج فقره تصادف جرحی با پنج نفر مجروح در جاده‌های استان رخ داده‌است.
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیانی این ویروس بطور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است و شمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان را به حدود ۶۰۰ نفر در روز رسانده است.
در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۳ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۴۱۱ نفر دیگر از هموطنان را گرفته است.
در این مدت ۳۷ هزار و ۱۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و چهار هزار و ۳۱۷ نفر از آنها بستری شدند.
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون سه میلیون و ۹۴۰  هزار و ۷۰۸ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۹۱ هزار و ۴۰۷  نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است.  
همچنین سه میلیون و ۴۰۴هزار و ۵۳۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.   
تا کنون ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۹۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۶۸۰ نفر نیز دُز دوم آن را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۱۷۴ دُز رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.