رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: سالن کشتی و سه زمین چمن مصنوعی در این شهرستان برای تکمیل شدن و به بهره‌برداری رسیدن منتظر تامین اعتبار هستند.

فضاهای ورزشی نیمه تمام در تایباد معطل تامین اعتبار

به گزارش قدس آنلاین، یونس شیخ‌احمدی  اظهار کرد: برای تکمیل این چند پروژه نیمه تمام بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اعتبار لازم است تا این فضاهای ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵ باشگاه و سالن ورزشی خصوصی و دولتی زیرپوشش اداره ورزش و جوانان تایباد، افزود: در حال حاضر ۲۵۰۰ ورزشکار سازمان‌ یافته در این شهرستان مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

شیخ‌احمدی بیان کرد: در حوزه مالی و عمرانی این اداره موفق به افزایش اعتبار در بیشتر حوزه‌ها شامل ۲۳۳ درصد در موجودی حساب هیات‌های ورزشی، ۲۷۰ درصد در اعتبارات تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی، ۱۸ درصد در پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، تکمیل و بهره برداری سالن کشتی کاریز ۱۵ درصد و بدهی‌های معوقه ۳۰ درصد شده است.

وی مطرح کرد: همچنین از سال گذشته تا کنون با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اقدام به احداث سالن تیراندازی، تعمیر و راه اندازی استخر ارمغان، تصویب چمن مصنوعی شهر مشهد ریزه، مرمت و رنگ آمیزی ورودی و سرویس بهداشتی سالن سهامی، دوگانه سوز کردن خودرو اداره، مرمت سقف سالن آزادی، مرمت و رنگ آمیزی سالن ورزش‌های رزمی، تجهیز سه سالن ورزشی به امکانات سرمایشی، به‌روز رسانی پرداخت حقوق پرسنل زیرمجموعه و افتتاح و بهره برداری از خانه بوکس شهرستان شده است.

شیخ‌احمدی افزود: تا کنون هفت نفر از ورزشکاران شهرستان در لیگ‌های سطح اول کشور حضور یافته‌اند و همچنین دو نفر از کشتی گیران شهرستان در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند و سه نفر نیز در اردوی تیم ملی آلیش بزرگسالان حضور دارند.

وی بیان کرد: تایباد در لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور به عنوان تنها نماینده استان حضور دارد و بیش از  ۹۰ تیم از شهرستان در لیگ‌های مختلف استان خراسان رضوی فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.