مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش فوت شدگان ناشی از کرونا و گستردگی کار تعداد نیروها در آرامستان رضوان این شهر افزایش یافته و برخی از کادر اداری این سازمان نیز در آرامستان مستقر شده‌اند و شرایط در این محل مدیریت شده است.

شرایط در آرامستان‌های مشهد مدیریت شده است

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی افزود: بیش از یک سال و نیم است که کارهای مربوط به تغسیل و تدفین متوفیان کرونا در آرامستان رضوان در حال انجام است و نوبت های کاری نیز افزایش یافته و دفتر پذیرش آرامستان تا ساعت ۱۸ فعال است.

وی ادامه داد: کارکنان بخش تغسیل نیز در ۲ نوبت کاری مشغول فعالیت هستند و شرایط طوری منظم شده است که تا قبل از رسیدن خانواده متوفا تمامی کارهای تغسیل انجام شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: همچنین به منظور رفاه حال خانواده های داغ دیده اقداماتی همچون توزیع آب معدنی رایگان، ایجاد کانکس برای تامین اقلام مورد نیاز شهروندان، ایجاد سایبان و افزایش صندلی ها انجام شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین خدمات ارائه شده، تامین و افزایش آمبولانس است تا کار شهروندان تسهیل شود و هم اکنون در کار دفن نیز هیچگونه معطلی وجود ندارد.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد فوتی های ناشی از کرونا در مشهد روزانه حدود ٨٠ نفر است که این تعداد با احتساب موارد مشکوک به حدود ١٣٠ نفر می‌رسد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.