مربی تیم ملی پاراتیروکمان از اعزام ۵ ورزشکار به بازی‌های پارالمپیک توکیو در روز پنج‌شنبه ۲۸ مرداد خبر داد و گفت: سعی داریم در توکیو بهتر از پارالمپیک ریو ظاهر شویم.

کمانداران پارالمپیکی ۲۸ مرداد عازم توکیو می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، جبرئیل عبادی شروع رقابت‌های کمانداران در بازی‌های پارالمپیک توکیو را از پنجم شهریور عنوان کرد و افزود: رمضان بیابانی، علی سینا منشاء زاده و فرزانه عسکری در (کامپوند)، محمدرضا زندی (w۱) و غلامرضا رحیمی و زهرا نعمتی (ریکرو) کمانداران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک هستند که روز پنجشنبه ۲۸ مرداد عازم توکیو می‌شوند.

او گفت: مرحله مقدماتی رقابت‌های تیروکمان بازی‌های پارالمپیک از پنجم شهریور در دو بخش انفرادی و میکس آغاز می‌شود که ما در هر دو بخش امید به کسب مدال داریم.

عبادی تصریح کرد: در بازی‌های پارالمپیک ریو ما موفق به کسب دو مدال طلا انفرادی توسط زهرا نعمتی و غلامرضر رحیمی، یک مدال نقره میکس با ترکیب زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر و یک مدال برنز توسط ابراهیم رنجبر شدیم، در این دوره ضمن حفظ مدال‌های دوره قبل سعی داریم به نتایح بهتری دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمانداران اعزامی با مشکل تجهیزات مواجه نیستند؟ خاطرنشان کرد: با کمک کمیته ملی پارالمپیک تجهیزات کمانداران به روز و استانداردسازی شد و از این جهت مشکلی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ندارند.

عبادی در پایان گفت: کمانداران پارالمپیکی در شرایط خوبی به‌سر می برند و آماده افتخارآفریتی در بازی‌های پارالمپیک هستند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.