محمدرحمان نظام‌ اسلامی، مجری برنامه قدیمی «صبح بخیر ایران» و از جانبازان دفاع مقدس که چند روزی است به دلیل ابتلاء به کرونا و همچنین عارضه پا در بیمارستان بستری شده بود، به گفته خودش وضعیت مساعدی دارد و به زودی از بیمارستان مرخص می شود. نظام اسلامی قرار بود ویژه برنامه محرمی تلویزیون در این شب ها را از شبکه دو سیما اجرا کند که به دلیل بستری شدن در بیمارستان اجرای برنامه متوقف شد.

به زودی از بیمارستان مرخص می شوم

به گزارش قدس آنلاین،  این مجری و گوینده قدیمی رادیو و تلویزیون درباره  وضعیت جسمی خود گفت: حالم بهتر است.  امروز را هم باید در بیمارستان باشم و سپس برای ادامه درمان و قرنطینه در خانه باشم؛ البته من به دلیل مجروحیت پایم هم درگیر بودم و حالا به لطف خدا بهتر هستم.  

نظام اسلامی ادامه داد: صمیمانه از همه کسانی که پیگیر حالم بودند تشکر می کنم. از دعای خیر مردم نازنین کشورم و هم تماس های بیشمارشان و هم از دفتر مقام معظم رهبری تشکر می کنم. امیدوارم که به حق این شب های نورانی همه لباس عافیت بپوشند.

وی گفت: قرار بود ویژه برنامه زنده محرم شبکه دو را این شب ها اجرا کنم که متاسفانه این اتفاق افتاد و درگیر کرونا شدم. هر چه تقدیر باشد همان خواهد بود.

این مجری در ادامه از کادر درمان و زحمات شبانه روزی آنها و همچنین دکتر کولیوند مدیر بیمارستان خاتم تقدیر و تشکر کرد و در ادامه گفت: هم پرستاران و هم بهیاران همانند فرشته ها در بیمارستان ها تلاش می کنند. خداوند به آنها توفیق دهد. خسته نباشند. خداوند رحمت کند شهدای کادر درمان را که مظلومانه زحمت کشیدند و به این مرز و بوم خدمت کردند.

وی درباره ی توصیه اش به مردم برای رعایت قوانین بهداشتی و محدودیت های تردد، گفت: نمی شود آدم به مسائل بهداشتی و قوانین توجه نکند و بعد هم مدعی به حوادث باشد. بعد از اینکه می گویند جاده ها تعطیل است، چرا عده کثیری راه می افتند و می روند. خب مبتلا می شوید و بعد ناسزاگویی را نثار دیگران می کنید. باید رعایت کنید.

نظام اسلامی ادامه داد: خواهش می کنم همه دست به دست هم دهید. وقتی می گویند ممنوع است، یعنی ممنوع است و باید مراعات کنیم. در دنیا مثل ایران این موضوع را سبک نمی گیرند. هنوز که هنوز است خیلی ها ماسک نمی زنند و با تمام جسارت می گویند ما اصلا قبول نداریم. نتیجه این جسارت زمانی مشخص می شود که راهی بیمارستان شوی و زمین گیر شوی. مقصر بخشی از این مسائل خود ما هستیم. بعضی ها نمی دانم لج بازی است،  عناد است، کم لطفی است که این رفتارها را از خود بروز می دهند. در دنیا کسی از قرنطینه خارج شود یا ماسک نزند هزار یورو جریمه می شود، اما در اینجا طرف راه می افتد سمت جاده و می گوید چهار تا ماشین جلویی هم مهمان من هستند جریمه کن، برویم. همه چیز را به بازی گرفته اند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.