جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: مالکان ٢ هزار و ٧٩٦ خودروی غیربومی در جاده های استان طی روز گذشته جریمه شدند که هزار و ٣١٢ مورد از این جریمه ها از طریق دوربین و بقیه توسط پلیس اعمال شده است.

رانندگان٢ هزار و ٧٩٦ خودروی غیربومی در جاده‌های خراسان رضوی جریمه شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: دیروز رانندگان هزار و ٢٤ دستگاه خودروی غیربومی از جاده های استان برگردانده شدند و رانندگان هزار و ٣١٢ دستگاه خودروی غیربومی نیز از پلیس تذکر گرفتند.

وی اضافه کرد:طی ٢٤ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی و چهار فقره تصادف جرحی با هفت مجروح در جاده های استان رخ داده است.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۷۹۶ هزار و ۳۷۷ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۱۰۴ هزار و ۲۲ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است.  همچنین چهار میلیون ۲۰ هزار و ۸۴۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.  

وزارت بهداشت اعلام کرد هم‌اینک ۳۵۹ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در شرایط نارنجی و ۳۰ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

همچنین تاکنون ۱۷ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۷۸۵ شهروند ایرانی دوز نخست واکسن کرونا و شش میلیون و ۹۰۰ هزار و ۸۳۴ نفر دوز دوم آن را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند.  بر این اساس مجموع واکسنهای تزریق شده در ایران به ۲۴ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۶۱۹ دوز رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.