علیرغم زمزمه‌هایی مبنی بر انتخاب گزینه قطعی سازمان سینمایی اما شنیده‌ها حاکی است هنوز هیچ فردی برای تصدی در این سمت انتخاب نشده و نام‌های مطرح شده، صرفاً گمانه زنی‌ رسانه‌ای هستند.

گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس جدید سازمان سینمایی چقدر واقعیت دارد؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، با انتخاب اعضای کابینه و اخذ رای اعتماد از مجلس، وزرا رسماً کار خود را آغاز کردند و حالا با انتخاب سکاندار وزارتخانه‌ها نوبت به تعیین تکلیف سازمان‌ها و زیرمجموعه‌های آنها رسیده است.

برای اهالی فرهنگ و هنر نیز انتخاب گزینه‌های نهایی برای تصدی در بخش‌های مختلف، سرنوشت‌ساز و تا حدود بسیاری تعیین کننده مسیر کاری آنها در چهار سال پیش روست. بر همین اساس مدتی است اسامی مختلفی برای ریاست بر بخش‌های مختلف ارشاد و معاونت‌های آن از جمله معاونت هنری و سازمان سینمایی دست به دست می‌شود.

سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما، محمد احسانی مدیرشبکه نسیم، محمد خزاعی تهیه‌کننده سینما و شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما از جمله افرادی هستند که برخی رسانه‌ها از آنها به عنوان گزینه‌های جدی ریاست سازمان سینمایی یاد می‌کنند.

این در حالیست که براساس اعلام منابع آگاه هیچ گزینه‌ای برای تصدی بر ریاست سازمان سینمایی و دیگر بخش‌های ارشاد قطعی نیست و تاکنون تصمیمی در این‌باره گرفته نشده و در نتیجه گزینه‌های عنوان شده تنها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.