۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 766582

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه حریفان ما چند بازی تدارکاتی برگزار کرده اند گفت: برنامه آماده سازی تیم ملی اصلا خوب نیست.

نامجومطلق: تیم ملی آماده‌سازی خوبی نداشت

به گزارش قدس آنلاین، مجید نامجو مطلق در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم ملی ایران برابر سوریه گفت: با شرایطی که فوتبال ما دارد ما باید به راحتی به جام جهانی صعود کنیم. بازیکنان خوبی داریم که اکثرا در اروپا توپ می زنند و می توانند برای هر تیمی مفید باشند.

وی در ادامه و با انتقاد از نبود بازیهای تدارکاتی برای تیم ملی گفت: تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد اما مشکل اصلی ما نبود بازیهای تدارکاتی است. حریفان ایران در چند هفته گذشته بازیهای تدارکاتی خوبی را برگزار کردند اما متاسفانه ما تنها یک هفته مانده بازی، یک اردوی داخلی را شروع کرده و بدون آماده سازی کامل می خواهیم به مصاف حریفان برویم.

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبار فوتبال ایران، این برنامه آماده سازی برای فوتبال ما اصلا خوب نیست اما با توجه به اینکه شاکله تیم از گذشته حفظ شده باید امیدوار به پیروزی برابر سوریه باشیم.

هافبک پیشین تیم ملی تصریح کرد: امیدوارم با این شرایط به مشکل بر نخوریم البته بازیکنان تیم ملی با توجه به اینکه مدتها کنار یکدیگر بازی کرده اند شناخت خوبی از هم دارند اما انجام بازیهای تدارکاتی می تواند برطرف کننده نقاط ضعف و آماده شدن ملی پوشانمان باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اگر اسکوچیچ نتیجه نگیرد برکنار گذاشته خواهد شد گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و بعید می دانم که چنین اولتیماتومی به اسکوچیچ داده شده باشد. او در مرحله قبل نتایج قابل قبولی با تیم ملی گرفته و حالا باید اجازه دهیم با آرامش کامل کارش را در تیم ملی ادامه دهد.

نامجومطلق تاکید کرد: یادمان باشد که او میراث به جا مانده از ویلموتس را تحویل گرفت؛ تیمی که شرایط خوبی نداشت و نتایج ضعیفی هم گرفت. اسکوچیچ آرامش را به تیم ملی بازگرداند و حالا باید همه کمک کنیم تا کادر فنی و بازیکنان ملی پوش کشورمان بتوانند در این شرایط بدی که در جامعه ما به خاطر کرونا و مسائل اقتصادی وجود دارد نتایج خوبی گرفته تا دل مردم شاد شود.

هافبک پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات داخلی می توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند، گفت: شاکله اصلی تیم ملی ایران را لژیونرها تشکیل می دهند. اولویت اول با آنان است. آنها بازیکنان حرفه ای شده اند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند و می توانند در هر بازی تاثیرگذار باشند اما بازیکنان داخلی هم آمادگی خوبی دارند و با حضور در تیم ملی می توانند پخته تر و تجربه بیشتری کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا یک بار دیگر تیم ملی کشورمان به جام جهانی صعود کند و این صعود میسر نخواهد شد مگر با حمایت از کادر فنی و بازیکنان و آرامشی که به آنها داده می‌شود تا بتوانند با تمرکز کامل یک بار دیگر فوتبال ایران در جام جهانی حضور داشته باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.