بازیگر مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» گفت: تهیه‌کننده‌ای که بگوید صبر کن تلویزیون به من پول بدهد تا به تو بدهم، این تهیه‌کننده نیست بلکه تنها یک واسطه است. واسطه‌ای که هر چقدر از تلویزیون بگیرد ۵۰ درصد آن در جیب خودش می‌گذارد و ۵۰ درصد مابقی آن را پخش می‌کند.

از یک تهیه‌کننده طلب دارم و هنوز دستمزدم را نداده!

به گزارش قدس آنلاین، مجید مظفری در توضیح  علت سخت‌گیری پیرامون برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی گفت: سال‌ها در تلویزیون کار نمی‌کردم و یکی دو کار به من پیشنهاد شد و رد کردم تا اینکه یک کار در تیرماه سال ۹۸ به من پیشنهاد شد و قرارداد بستم و سرکار رفتم و در سرما و گرمای وحشتناکی کار کردم و امکانات بسیار پایینی داشتیم و مدام کار به دلیل عدم مدیریت تولید و همچنین شخص تهیه‌کننده با وقفه مواجه می‌شد. ضمن آنکه ۹ ماه هم به دلیل شیوع کرونا کار تعطیل شد.
وی در همین راستا ادامه داد: هنوزم که هنوز است من و خیلی از دوستان دیگر به دلیل دریافت نکردن دستمزد درگیریم و تا امروز نیز در این زمینه اتفاقی نیفتاده است. به دلیل عدم تعهد مالی تهیه‌کننده قصد کردم دیگر کار تلویزیونی انجام ندهم و با خودم شرط کردم این کار را نکنم.
بازیگر فیلم سینمایی «وقتی همه خوابیم» با اشاره به قبول نقش در سریال «هم سایه» بیان کرد: بعد از مدتی علی پورکیانی تهیه کننده فیلمنامه سریال «هم سایه» را برای من فرستاد و من به رسم ادب به دفتر او رفتم که کار را رد کنم. اما علی پورکیانی یکی از معدود تهیه‌کنندگانی است که دل سوز و همیشه سرکار حضور دارد و خیلی مراقب است. در دوران کرونا بارها و بارها ضبط این مجموعه تلویزونی دچار مشکل شد، تعطیل شد و دوباره کار از سر گرفته شد. همه گروه از جمله عوامل تولید، طراح صحنه و لباس، بازیگران و … وقتی کار تعطیل میشد نگران بودند که کار به سرانجام برسد و وقتی کار شروع میشد همه سر کار می‌آمدند و از ادامه کار خوشحال و راضی بودند.
وی در همین راستا افزود: همه دست به دست هم دادیم و خوشبختانه ساخت این مجموعه به انتهای خود نزدیک شده است و از نزدیک بارها شاهد این اتفاق بودم اگر کوچک‌ترین اتفاقی برای هر یک از بچه‌ها می‌افتاد، تیم پزشکی می‌آمد و از همه تست می‌گرفت و در طول این کار از نوع مدیریت علی پورکیانی لذت بردم و از همکاری با او بسیار رضایت دارد.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تهیه‌کنندگانی که در نقش واسطه فعالیت دارند عنوان کرد: به لحاظ اقتصادی در جریان هستم که پورکیانی فشار زیادی وارد میشد، اما خودش حل می‌کرد. تهیه‌کننده حرفه‌ای یعنی همین که به تعهدات خود پایبند باشد. تهیه‌کننده‌ای که بگوید صبر کن تلویزیون به من پول بدهد تا به تو بدهم، این تهیه‌کننده نیست بلکه تنها یک واسطه است. واسطه‌ای که هر چقدر از تلویزیون بگیرد ۵۰ درصد آن در جیب خودش می‌گذارد و ۵۰ درصد مابقی آن را پخش می‌کند.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «خانه‌ای در تاریکی» اظهار کرد: تلویزیون تهیه‌کنندگان خیلی خوبی همچون علی پورکیانی دارد که رفتار حرفه‌ای و درستی با همه عوامل دارند. یادم هست مرحوم مجید اوجی که یکی از تهیه‌کنندگان خوش نام دیگر تلویزیون بود، شب عید ماشین خود را فروخت و پول عوامل سریال «سفر سبز» را پرداخت کرد. قبل از این تهیه‌کنندگان اصلا واسطه نبودند و این برخوردهایی که می‌بینیم اصلا اتفاق نمی‌افتاد.
بازیگر فیلم سینمایی «سگ کشی» پیرامون داستان سریال «هم سایه» اظهار کرد: بعد از صحبت با پورکیانی و اکیپ بچه‌ها، وقتی قصه را خواندم دیدم حرف و نگاه جدیدی به خانواده در بطن خود دارد و چالش‌های اجتماعی و مسائل انسان‌دوستی را مطرح می‌کند و خط درام خوبی دارد و کار من هم زیاد نبود و وقتم را زیاد نمی‌گرفت. ضمن آنکه برنامه‌ریزی طوری بود که با اینکه بارها به دلیل کرونا مشکل پیدا کردیم و حتی خود پورکیانی هم کرونا گرفت، اما من اذیت نشدم.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «میعاد در سپیده‌دم» پیرامون بازی در شرایط کرونایی بیان کرد: جالب است بگویم طبق قرارداد من تا اردیبهشت‌ماه و تا اواخر تیرماه سرکار بودم و قرارداد من همان بود به این خاطر که من با رفتارهای انسانی برخورد کردم و مثل کار قبلی نبود. این مسائل باعث شد تا در این روزهای سخت و نفسگیر به دلیل کرونا، تن به کار در این مجموعه بدهم و بازی کنم. امیدوارم با واکسیناسیون عمومی کار کردن برای همه آسان‌تر شود.
بازیگر فیلم سینمایی «مسافران» درباره همکاری با کارگردان مجموعه تلویزیونی «هم سایه» عنوان کرد: کار کردن با محمدحسین غضنفری بسیار خوب و لذت‌بخش بود. او در هنگام فیلمبرداری تکرارهای زیادی نداشت و اضافه نمی‌گرفت و بازیگر را خسته نمی‌کرد و می‌دانست چه می‌خواهد و بر کار خود مسلط بود. غضنفری ارتباط خیلی خوبی هم با فیلمبرداران و هم بازیگران داشت. او عادت داشت با همه حرف می‌زد و در نهایت با هرکسی به یک نقطه مشترک می‌رسید. فکر می‌کنم «هم سایه» سریالی خوش ریتم و خوب و درگیرکننده‌ای برای بینندگان باشد.
مجید مظفری پیرامون بازی در سریال «سلمان فارسی» به کراگردانی داوود میرباقری خاطرنشان کرد: در مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در نقشی مهم و تاثیرگذار بازی خواهم کرد و منتظر خبری از طرف میرباقری هستم.
فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی ۳۵ قسمتی «هم سایه» با نام قبلی «نیم روز تا تهران» به‌کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی در تهران به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده است. این سریال قرار است بعد از مجموعه «گاندو ۲» روی آنتن برود. پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی و ناصر سجادی‌حسینی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.