پخش سریال «سقوط یک فرشته»،نمایش مستند «استراحت بماند»، و «کودک و حریم خصوصی» در رادیو از جمله مهم‌ترین اخبار امروز صداوسیماست.

«سقوط یک فرشته» در آی فیلم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، بینندگان شبکه آی فیلم از یکشنبه ۲۱ شهریور، ساعت ۱۶ هر روز تماشاگر داستان ماورایی «سقوط یک فرشته» خواهند بود. این سریال جایگزین «سفر سبز» می شود.

«سقوط یک فرشته» که سال ۹۰ به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان ساخته شد، گرچه برای مخاطب یادآور عنوان سریال معروف «او یک فرشته بود» است، اما در عین حال تفاوت هایی با آن به لحاظ فرمی و محتوایی دارد.

این سریال نیز در ژانر آثار ماورایی با استقبال نسبتاً بالای مخاطبان عام تلویزیونی روبه‌رو شد و بازیگران شاخصی همچون مسعود رایگان، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی و شبنم مقدمی در آن به ایفای نقش پرداختند.

جذابیت اصلی این سریال بیان داستان از زبان شیطان (محمدرضا علیمردانی) به عنوان راوی قصه‌است که تاکنون سابقه نداشته‌است خصوصاً که از قسمت‌های میانی این سریال هویت اصلی او مشخص می‌شود.

تهیه‌کنندگی این اثر را رامین عباسی‌زاده به عهده داشته است و علاوه بر پخش نخست در ساعت ۱۶:۰۰، در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ نیز بازپخش می شود.

شبکه افق سیما با ۷ مستند در جشنواره تلویزیونی مستند

هفت مستند از شبکه افق سیما به پنجمین دوره جشنواره مستند تلویزیون راه یافته است.

عبدالحسین بدرلو، مدیر گروه مستند شبکه افق گفت: شبکه افق هر سال در این جشنواره شرکت کرده و چون موضوع جشنواره آزاد است، دست ما باز بود تا بتوانیم تمام آثار خود را شرکت دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شبکه افق به دلیل جایگاه خود و فضای کاری ویژه‌ای که دارد، مجموعه مستند بیشتری تولید کرده است که به دلیل گستردگی در موضوعات توان بیشتری برای شرکت در این جشنواره دارد. ما از بین مجموعه‌های تولید شده در شبکه با هماهنگی و همکاری دست اندکاران بهترین‌ها را گلچین کردیم تا در این جشنواره اکران شود.

مدیر گروه مستند شبکه افق در پایان تاکید کرد: برخی مستندها در شبکه تولید شده است که به صورت عادی به دلیل مسائل سیاسی قابلیت پخش نداشت ولی آنها را نیز ما به جشنواره ارسال کرده‌ایم.

علاقه مندان میتوانند در تاریخ مشخص شده ساعت‌ ۲۰ و بازپخش آنها را ساعت ۲۴ بامداد و ۹ طبق جدول زیر از شبکه مستند سیما به تماشا بنشینند.

بررسی کودک و حریم خصوصی در رادیو

برنامه «کودک من» با محوریت پاسخگویی سئوالات و دغدغه های والدین روانه آنتن رادیو سلامت می شود و امروز  موضوع کودک و حریم خصوصی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه کودک من در این باره می گوید: در برنامه امروز به والدین آموزش می دهیم که چطور به بچه ها حریم خصوصی را آموزش بدهند تا بچه ها یاد بگیرند چطور به غریبه ها اجازه ندهند وارد حریم خصوصی شان شوند و هم اینکه وقتی والدین مشغول صحبت هستند یا در اتاق شان حضور دارند، بچه ها بدانند که نباید وارد حریم خصوصی پدر و مادرها شوند.

برنامه کودک من روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پخش می شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.