فرمانده نیروی انتظامی گفت: جایگاه وزیر کشور در مسئول سازی سایر دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادها با ناجا در حفظ نظم و تأمین امنیت جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با ناجا در تأمین امنیت

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیداری که با احمد وحیدی وزیر کشور به همراه تعدادی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی در وزارت کشور برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت اظهار داشت: جایگاه وزیر کشور در هم راستا کردن سایر دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادها با ناجا در حفظ نظم و تأمین امنیت جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: نیروهای خدوم و غیرتمند نیروی انتظامی در پهنه گسترده کشور برای تأمین امنیت جامعه به صورت شبانه روزی و مقتدرانه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: وزیر کشور به دلیل داشتن سمت جانشینی فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا و تفویض بخشی از اختیارات معظم له در این زمینه از نقش بسیار مهمی برخوردار است.

احمد وحیدی نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد شایسته نیروی انتظامی درباره ارتقای امنیت جامعه اظهار داشت: امنیت نرم به مراتب مهمتر از امنیت سخت است و ناجا به عنوان متولی تأمین نظم و امنیت در جامعه در این عرصه نقش بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: هنر نیروی انتظامی زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که در تأمین امنیت این سرزمین پهناور بیش از هر چیز به امنیت نرم تکیه و از امنیت سخت پرهیز کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک سازمان جامعه محور بوده و مسئول سازی سایر دستگاه‌های و نهادهای ذیربط در تولید امنیت جامعه از دیگر عملکردهای مهم ناجاست.

جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا تصریح کرد: عملکرد نیروی انتظامی حفظ سرمایه اجتماعی است که امر مهمی برای افزایش اعتماد عمومی جامعه محسوب می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.