۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 768117

آب معدنی هر گونه آب طبیعی است که در منبع آن یعنی در چشمه‌ها و آب‌های زیرزمینی بسته‌بندی می‌شود و حاوی املاح ضروری و املاح جزئی موردنیاز بدن می‌باشد.

 آب معدنی جواهرده از سرچشمه های طبیعی

آب‌های معدنی، از چشمه‌های طبیعی یا چشمه‌هایی که مصنوعی ایجاد کرده‌اند، جریان دارند و آن‌ها را در همان سرچشمه در ظرف مخصوصی پر می‌کنند و برای مصرف حمل می‌نمایند. آب چشمه‌ها به‌طور کلی دارای نمک‌هایی هستند که در موقع عبور آب از سطح زمین در آن حل شده باشد. مقدار این نمک‌ها در آب‌های معدنی به‌ مراتب زیادتر و حداقل به یک در هزار می‌رسد.

آب این مایع حیات بخش، یکی اصلی ترین نیاز های اولیه ما را برای ادامه زندگی تامین می کند. نوشیدن یک آب سالم و با کیفیت حق طبیعی هر انسانی محسوب می شود. در صورت عدم استفاده از آب با کیفیت و سالم، سلامت فرد دچار مشکل خواهد شد و به مرور زمان به انواع مشکلات و بیماری های مختلف دچار خواهد شد. آب در هر نقطه از کشور، به روش های مختلفی در اختیار ما قرار می گیرد. این روش ها می تواند به صورت آب لوله کشی یا آب معدنی بسته بندی شده باشد. با توجه به این که آب های لوله کشی در اکثر مناطق مختلف کشور از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. خیلی از ما برای حفظ سلامت بدن خود به استفاده از آب های معدنی روی آورده ایم. با توجه به این که شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در سطح کشور وجود دارد، در این شرایط انتخاب محصولی که کلیه فاکتور های کیفی و استاندارد های بهداشتی لازم را دارا باشد، بسیار اهمیت دارد.

کارخانه آب معدنی جواهرده واقع در شهر رامسر در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است و تولید کننده یکی از مرغوب ترین آب معدنی های کشور به شمار می رود. شرکت آب معدنی جواهرده رامسر با سابقه درخشان خود، با تولید محصولات آب معدنی مرغوب توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

چشمه طبیعی آب معدنی جواهرده

از دیگر اقدامات مهم این کارخانه استفاده از ظروف چند بار مصرف در بسته بندی های خود است. متخصصان کارخانه آب معدنی جواهرده با انجام آزمایشات مختلف توانسته اند آبی گوارا، با کیفیت و سالم را تولید نمایند.

 با دریافت گواهی استاندارد، کیفیت محصولات تولید شده نیز تایید گردیده است، تا مصرف کنندگان عزیز با خیالی آسوده از نوشیدن آب معدنی جواهرده لذت ببرند.

کارخانه آب معدنی جواهرده جهت ارتقای کیفیت محصولات تولید شده خود، دارای کلیه استاندارد های زیر است:

· دارنده استاندارد ملی ایران

· استاندارد ایزو ۹۰۰۱

· استاندارد ۲۲۰۰۰ از GcerTi  ایتالیا

کیفیت محصولات کارخانه آب معدنی جواهرده:

کارخانه آب معدنی جواهرده جهت افزایش کیفیت محصولات و رساندن یک آب معدنی مرغوب و سلام به دست مصرف کنندگان خود تمامی آزمایشات کیفی و بهداشتی را با دقت و توجه زیاد انجام می دهد. کیفیت یک محصول آب معدنی بر اساس فاکتورهای زیادی بررسی می گردد که شامل مواردی نظیر pH، زلال بودن ، رنگ ، عاری از هر گونه ذرات معلق ، عدم وجود هر گونه بو و مزه و… می شود.

بر اساس نتیایج به دست آمده از آزمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی ، املاح موجود در آب ‌معدنی  جواهرده می‌تواند فواید زیر را برای سلامتی ما ایجاد کند:‌

· بهبود سلامت استخوان

· کمک به کاهش فشار خون و کلسترول

· موثر برای سلامت قلب

· تنظیم میزان چربی بدن

· مفید برای پوست و مو

· کمک به بهبود بازسازی خون

· سرشار از کلسیم

· سم زدایی

برای کسب اطلاع بیشتر میتوانید به آدرس jdwater.ir مراجعه نموده و یا باشماره تماس -۸۸۵۴۴۴۶۲۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

همچنین میتوانید برای خرید به صورت عمده به آدرس خرید به صورت عمده مراجعه و یا باشماره تماس -۸۸۵۴۴۴۶۲۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

و همچنین برای اخذ نمایندگی به آدرس اخذ نمایندگی آب معدنی جواهرده مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.