۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 768244

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر حمایت از زوج آمر به معروف در مهرشهر کرج که اخیرا مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، گفت: پرونده قضایی این موضوع در دادسرا در حال رسیدگی است.

حمایت از زوج آمر به معروف مضروب

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید علی خان محمدی، افزود: در قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خلاء‌های قانونی وجود دارد که از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا با اصلاح و تصویب قانون جدید، خلاء‌های موجود برطرف شود.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر از افرادی که در چارچوب و ضوابط، اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند حتما حمایت خواهد کرد و با افرادی که خلاف چارچوب اقدام کنند برخورد خواهد کرد.

اول مرداد امسال، زوج طلبه جوان در یک فروشگاه به خانمی که کشف حجاب کرده بود تذکر لسانی می‌دهند و به دنبال آن فردی این زوج را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد؛ مدتی پس از این اقدام متهمین توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    0 0
    خدا این ارازل ها رو نابود کنه،،که این دو جوان رو کتک زدن ،،فقط واگذار کنید به خدا،،،،درود خدا بر شهیدان و بسیجی‌های زحمت کش خدا پشت و پناهتون