ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، تایید کرد که بازیکنان اهل آمریکای جنوبی این تیم در مسابقه فردا برابر ناپولی غایب خواهند بود.

آلگری: فردا بازیکنان اهل آمریکای جنوبی غایب هستند

به گزارش قدس آنلاین، یوونتوس با سرمربی جدید خود یعنی ماسیمیلیانو آلگری شروع خوبی را در رقابتهای سری آ تجربه نکرده است. آنها در دو مسابقه ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و فردا شب در حالی به مصاف ناپولی خواهند رفت که این تیم برخلاف یووه شروع خوبی داشته و در هر دو بازی آغازین خود پیروز شده است.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پیش از دیدار برابر ناپولی گفت: "ما فردا مقابل تیمی که از نظر فنی فوق‌العاده است یک بازی خوب در پیش خواهیم داشت. به دلیل اینکه بازگشت بازیکنان اهل آمریکای جنوبی اتفاق می افتد، تصمیم گرفتم آنها را در لیست مسابقه فردا قرار ندهم. کوادرادو تنها بازیکنی بود که می توانست در لیست قرار بگیرد اما او هم به آنفولانزا مبتلا شد. او هنوز هم به ایتالیا هم نیامده و در کلمبیا تحت معاینات پزشکی قرار گرفته است."

آلگری در ادامه گفت: "به طور کلی بازیکنان آمریکای جنوبی بامداد امروز بازی کرده اند بنابراین نمی توانیم روی‌شان ریسک کنیم چرا که این هفته لیگ قهرمانان نیز برای مان شروع می شود. البته بازیکنانی که در اختیار نداریم نباید برای ما به بهانه تبدیل شوند چراکه با همین افرادی که داریم می توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم. شرایط مک کنی خوب است و فردا بازی خواهد کرد. همچنین در مورد کیه زا نیز ریسک نمی‌کنیم و فردا حضور نخواهد داشت."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.