مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: سقف پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان در شهر کرمانشاه به ۸۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های استان تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

تسهیلات مسکن جوانان در کرمانشاه تا سقف ۸۵۰ میلیون تومان افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین،   روابط عمومی بانک مسکن استان کرمانشاه امروز  به نقل از حسن ریحانی پور اعلام کرد: مشتریانی که سال ۱۴۰۰ حساب جوانان افتتاح و مبالغ مورد نیاز این حساب را براساس جدول آن مرتب واریز کنند، پس از ۱۵ سال می‌توانند ۸۵۰ میلیون تومان در شهر کرمانشاه و در شهرستان ها تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان، تسهیلات دریافت کنند.
او توضیح داد: مشتریان برای دریافت این تسهیلات در پنج سال اول ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان و در پنج سال دوم و سوم به ترتیب ۳۰۰ هزار و ۴۰۰ هزار تومان واریز می‌کنند و پس از پایان سال پانزدهم می‌تواند از سقف تسهیلاتی که ذکر شد برای خرید یا ساخت مسکن بهره مند شوند.

ریحانی پور افزود: مجموع واریزی های مشتریان طی این ۱۵ سال به ۵۴ میلیون تومان می‌رسد که به خود مشتری تعلق دارد و آنها اگر تسهیلات را به صورت پنج ساله قسط بندی کنند به این سپرده ها ۶ درصد و چنانچه بیشتر از ۶ سال تا ۲۰ سال قسط بندی کنند تا  ۹ درصد به آنها سود پرداخت خواهد شد.
مدیر شعب استان کرمانشاه تاکید کرد: مشتری در صورت تمایل می‌تواند تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان را بعد از پنج سال دریافت کند که در این صورت ۳۵۰ میلیون تومان در شهر کرمانشاه و ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهرهای استان دریافت می‌کنند در حالیکه واریزی آن طی این پنج سال هر ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان بوده است.
ریحانی پور اظهار داشت: افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان با شرایط جدید هم اکنون در همه شعب کشور امکانپذیر است و مشتری با توجه به منطقه جغرافیای خود در سه گروه شهر تهران، شهرهای بزرگ و سایر شهرهای کشور می‌توانند از تسهیلات این حساب بهره مند شود در این تقسیم بندی شهر کرمانشاه جزو شهرهای بزرگ است و شهرستان‌های استان نیز در گروه سوم قرار دارند.
او گفت: مبالغ جدید تسهیلات حساب جوانان صرفا به حساب‌هایی تعلق خواهد گرفت که در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن افتتاح می‌شود حساب‌های که قبل از امسال افتتاح شده‌اند مبالغ واریزی و تسهیلات پرداختی به آنها براساس شرایط زمان افتتاح حساب است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.