کتاب «اهالی اینجا»، روزنوشت‌هایی از بخش بانوان یک موکب اربعینی در کربلا توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

«اهالی اینجا»، روزنوشت‌هایی از بخش بانوان یک موکب اربعینی خاص

به گزارش قدس آنلاین، این اثر روایتی مستند و داستانی از شروع حرکت کاروان خدام موکب حضرت فاطمه‌ معصومه (س) از قم تا کربلا است که تمامی اتفاقات این موکب را با قلمی زیبا و جذاب به تصویر کشیده است.

موکب حضرت فاطمه‌ معصومه (س) که از سال ۱۳۹۳ تأسیس و در کربلای معلی استقرار پیدا کرده است، هر ساله با خدمات‌رسانی به ده‌ها هزار نفر از زائران سیدالشهداء (ع) توانسته است نقش به سزایی در این راهپیمایی عظیم اربعین‌حسینی ایفا کند. نزدیک به نیمی از فضا و زیرساخت‌های این موکب در اختیار خواهران زائر بوده و به همین منظور خواهران خادم به صورت شبانه‌روزی مشغول ارائه خدمت به زائران سیدالشهداء(ع) هستند.

«اهالی اینجا»، روزنوشت‌هایی از بخش بانوان یک موکب اربعینی در کربلا در قطع رقعی و ۱۷۲ صفحه به قلم  زهرا آقازاده به رشته تحریر در آمده و در آستانه اربعین حسینی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت انتشارات شهید کاظمی به آدرس https://nashreshahidkazemi.ir، من و کتاب manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با تخفیف دریافت کنند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.