تصویربرداری سریال "از سرنوشت۴" در حالی از مرزِ ۵۰ درصد گذشته و با بازگشتِ کارگردانش به لوکیشنی حوالی بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی رسیده است.

آخرین اخبار از سریال "از سرنوشت۴" / کارگردان پس از شکست کرونا بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، سریال "از سرنوشت" به چهارمین فصل خود رسیده و این روزها به تعبیرِ کارگردان جوانش در لوکیشنی حوالی بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی (صادقیه) تصویربرداری را ادامه می‌دهد. محمدرضا خردمندان که مدتی درگیر کرونا بود خوشبختانه سلامتی خودش را به دست آورده و امروز به سرِ فیلمبرداری برگشته است.

وی گفت: در این مدت دوران نقاهت هم به صورت آنلاین و با کمک تکنولوژی، هدایت کردم و برخی از سکانس‌ها را پیش بردم تا کار متوقف نشود و از امروز به کار برگشته‌ام و در لوکیشنی حوالی اشرفی اصفهانی (صادقیه) فیلمبرداری ادامه دارد.

خردمندان همچنین تأکید کرد که نیمی از فیلمبرداری پیش رفته و اگر ان‌شاءالله همه‌چیز درست پیش برود اواخر زمستان سریال آماده پخش شود.

علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "از سرنوشت" همچنین تأکید کرده بود که خردمندان به کرونا مبتلا شده و ریه‌هایش درصد پایینی گرفتار شده و اما کار متوقف نشده است.

او درباره رویکرد سریال همچنین توضیح داده است: عمده‌ترین مسأله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که در این راه مانع رشد تولید می‌شوند اشاره داریم همچنین به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سریال از ادامه زندگی سهراب و هاشم اتفاق خواهد افتاد که حدود ۲ سال از قصه فصل قبل می‌گذرد. آنچه به عنوان دغدغه جوانان مطرح می‌شود محور اصلی سریال "از سرنوشت۴" خواهد بود. همان‌طور که تهیه‌کننده‌اش اشاره کرده بود خودباوری، تعامل و اعتماد به جوانان از جمله سرفصل‌های اصلی است و موضوع‌ها و دغدغه‌های جوانانه‌ای که امیدوارم خیلی خوب به آن‌ها پرداخته شود تا برای جوانان این مرز و بوم، راهگشا و دلچسب باشد.  

در این فصل ساناز سعیدی به گروه بازیگران اضافه شده و بازیگران جدیدی نیز به این فصل داستان اضافه خواهند شد. البته از میان تصاویر جدید چهره نگین صدق گویا هم دیده می‌شود که معلوم نیست او و بازیگران جدید چه نقش‌هایی را برعهده گرفته‌اند و چه داستانی دارند.

البته چندی پیش علی اکبر تحویلیان به از سرگیری فیلمبرداری "از سرنوشت" و واکسیناسیون عوامل اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت، صدا و سیما توانست واکسیناسیون عوامل سازنده سریال‌ها را آغاز کند. در این راستا عوامل سازنده سریال «از سرنوشت» هم در حال انجام واکسیانسیون‌اند که به امید خدا آسیب کمتری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) متوجه  عوامل سازنده شود. با توجه به درگیر شدن برخی عوامل سریال "از سرنوشت" به ویروس کرونا، کار متوقف شده بود که از روز یکشنبه ۳۱ مردادماه در لوکیشنی در تهران تصویربرداری سریال از سر گرفته شد.

فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان ساخته می‌شود. این سریال در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است. زمان آماده‌سازی سریال ۶ ماه خواهد بود. در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی، ساناز سعیدی، رابعه مدنی و ... حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است این سریال در صورت استقبال مخاطب تا فصل ششم هم پیش برود؛ همان‌طور که تحویلیان قبل از شروعِ تولید فصل چهارم این سریال اعلام کرده بود که: امیدوارم آن‌قدر گام‌هایمان را درست برداریم که با رضایتِ مردم بتوانیم قصه "از سرنوشت" را تا فصل ششم پیش ببریم. همان وعده‌ای که پیش از آن هم به مخاطبین‌مان داده بودیم. و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما گفته بود: برای فصل پنجم و ششم "از سرنوشت" هم برنامه‌ریزی شده است.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم و سوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ روی آنتن شبکه دو رفت.

سریال «از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.