استاندار خراسان رضوی در پیامی اعلام کرد: امروز دفاع مقدس یک کلیدواژه و اسم رمز برای یادآوری ارزش‌ها و حماسه‌سازی‌های جوانان این مرز و بوم است که تا ابد بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

 دفاع مقدس یادآور حماسه‌سازی جوانان کشور است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در پیامی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صادر کرد، افزود: رژیم جنایتکار و تا دندان مسلح بعث با پشتیبانی دنیای استکبار به مصاف ایرانی آمد که در آغازین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی به سر می‌برد و به گواهی تاریخ، مردم شریفمان، زنان و مردان ما؛ در «حماسه دفاع مقدس» که هشت سال به طول انجامید، در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره)، دشمن را به عقب رانده و حتی اجازه دست درازی به یک وجب از خاک میهنمان را ندادند.
وی تاکید کرد: آری اکنون فرزندان روح الله در ادامه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسیر رهنمودهای پیر جماران، غیرتمندانه پشتیبان پرچمدار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) هستند تا دوشادوش یکدیگر مسیر توسعه و پیشرفت میهن را تحقق ببخشند.
نماینده عالی دولت در خراسان رضوی در این پیام آورده است: به عنوان خدمتگزار مردم شریف و انقلابی خطه پهناور خراسان رضوی و از کنار مضجع شریف و نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) یاد و خاطره شهدای والامقام خراسانی دفاع مقدس را گرامی‌ داشته و در برابر جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز این دیار، سر تعظیم فرود آورده و ادای احترام می کنم.

خطه خراسان در دوران پرافتخار دفاع مقدس با اعزام حدود ۳۰۰ هزار رزمنده به جبهه های حق علیه باطل، ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد و با ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده نقش موثری در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور ایفا کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.