انتشار یک پیشنهاد عجیب و غریب از سوی مدیران شهرخودرو به بازیکنان این تیم در یکی از خبرگزاری‌های رسمی باعث افزایش نگرانی جامعه هواداری این تیم شد.

خشکسالی پاییزی در شهرخودرو ! 

گفته می‌شود، مدیران شهرخودرو با وجود امضای قرارداد با برخی بازیکنان به آن‌ها اعلام کردند به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های تیمداری بایستی رقم قرارداد این بازیکنان کاهش پیدا کند تا این بازیکنان بتوانند در ترکیب شهرخودرو بازی کنند.

ظاهراً برخی از بازیکنان بعد از توافق با این باشگاه در تمرینات ۲۰ روز اخیر این تیم شرکت کرده‌اند اما مدیران این باشگاه حالا خواستار کسر قرارداد آن‌ها شده‌اند. این در حالی است که بازیکنان بعد از حضور در تمرینات عملاً پیشنهادهای لیگ برتری را از دست داده‌اند. همین مسئله باعث ناراحتی برخی از بازیکنان این تیم شده و آن‌ها با خواسته باشگاه برای کسر رقم قرارداد مخالفت کرده‌اند. شهرخودرویی‌ها البته طی روزهای گذشته مشکلات مالی هم داشته‌اند و خداداد عزیزی برای شرکت آن‌ها در تمرینات وساطت کرده است.

با در نظر گرفتن این شرایط کاملاً پیداست تنها نماینده خراسان رضوی شرایط نامناسبی را سپری می‌کند و این اتفاق می‌تواند قبل از شروع مسابقات لیگ آتی، بحران مدیریتی و مالی را در این مجموعه نهادینه کند که مطمئناً این اتفاق تأثیر منفی زیادی را برای شهر خودرویی‌ها به وجود خواهد آورد.

با این شرایط یک پرسش بزرگ برای افکارعمومی مطرح است که چرا سرمربی بومی شهرخودرو در قبال این اتفاقات سکوت کرده است؟ اگر خبر مذکور واقعیت داشته باشد و مسئولان شهرخودرو پیشنهاد کاهش قرارداد را به بازیکنان مورد نظر وی ارائه داده باشند، قطعاً این اتفاق به ضرر وی نیز تمام خواهد شد اما سکوت بحث برانگیز وی نشان دهنده رضایت او از شرایط کنونی باشگاه شهرخودرو است و اگر او همزمان با شروع رقابت‌ها به این شرایط معترض شود، قطعاً هواداران شهرخودرو و علاقه‌مندان به فوتبال در مشهد این موضوع را از جانب وی قبول نخواهند کرد و طبیعتاً واکنش اعتراضی وی را به توجیه ناکامی تیم او ربط می‌دهند.

اما نکته مهم دیگر، انفعال عجیب مسئولان اداره کل ورزش و جوانان نسبت به شرایط این باشگاه است، در شرایطی که انتظار می‌رفت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان نسبت به بروز این شرایط عجیب و غریب و درگیری‌های به وجود آمده میان مدیران این باشگاه با مجموعه هیئت فوتبال استان ورود پیدا کنند تا لطمه‌ای به اعتبار فوتبال استان وارد نشود، امام مدیران اداره کل به کلی قید این ماجرا را زدند تا مجبور نشوند وارد این معرکه تنش برانگیز شوند.

با این حال هواداران فوتبال خراسان به شدت نگران سرنوشت این تیم هستند و معتقدند اگر فکری به حال این تیم نشود قطعاً در پایان رقابت‌های فصل جدید با کابوس بزرگ‌تری رو به‌رو خواهند شد اما مسئولان استانی فعلاً به این قائله پر حاشیه ورود نکردند و بعید به نظر می‌رسد در این مرحله کسی دلش به حال نماینده استان بسوزد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.