رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از اکران فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در رفسنجان خبر داد.

اکران آثار سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در رفسنجان

به گزارش قدس آنلاین، "ایمان محمدآبادی" صبح امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخریم برای دومین سال پیاپی با مشارکت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، شهرداری و شورای شهر و انجمن سینمای جوانان، میزبانی اکران فیلم های جشنواره کودکان و نوجوانان را به عهده بگیریم.

وی تصریح کرد: رفسنجان جزو ۱۰ شهر مجاز کشور برای اکران حضوری آثار است، در این دوره از جشنواره، علاوه براکران حضوری در سینما گلستان امین، پلتفرم های فیلیمو، هاشور و تیوا نیز پخش آنلاین فیلم ها را خواهند داشت و علاقمندان می توانند از این ظرفیت جشنواره استفاده کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه نمایش فیلم ها برای کودکان و نوجوانان رفسنجانی رایگان است، بیان کرد: با توجه به امکان بهره مندی از ۵۰ درصد ظرفیت سالن به دلیل ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، همراهان و والدین نمی توانند در سالن حضور داشته باشند.

محمدآبادی با بیان اینکه فیلم های جشنواره از ۱۶ الی ۲۱ مهرماه جاری در سینما گلستان امین اکران می شوند، افزود: جدول نمایش فیلم ها و نحوه اخذ بلیت به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.