پس از دو پیروزی شیرین مقابل تیم‌های ملی سوریه و عراق، حالا شاگردان اسکوچیچ برای دو مسابقه حساس دیگر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خود را آماده می‌کنند، مصاف با امارات در دبی و سپس تقابل سنتی با کره‌جنوبی در ورزشگاه آزادی.

در راه «قطر» از مسیر «امارات»

فردا و از ساعت ۲۰:۵۰ مردان اسکوچیچ برای هموار کردن راه رسیدن به جام جهانی قطر به مصاف اماراتی می روند که با فان مارویک سرمربی هلندی خود از دو بازی خود تنها دو امتیاز دارد و در رتبه سوم جدول جا خوش کرده است. امتیازات بازی خانگی برای اماراتی‌ها از نان شب هم واجب تر است؛ چرا که در صورت شکست مقابل ایران ۶ امتیازی دیگر فرصتی برای جبران امتیازات نخواهند داشت. به همین دلیل هم آن‌ها تمام امکاناتشان را برای غلبه بر ایران بسیج کرده اند.

از سوی دیگر اسکوچیچ که از زمان حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، هنوز طعم شکست یا مساوی را نچشیده و توانسته ۹ بازی متوالی را با پیروزی پشت سر بگذارد، به دنبال دو رقمی کردن رکورد خود است.

با این حال او معتقد است امارات تیم خوب و بااستعدادی است و آن‌ها به خوبی می‌دانند که چگونه باید بازی کنند؛ اگر به آن‌ها فرصت بدهیم، برای ما مشکل ایجاد می‌کنند. امارات چند بازیکن خیلی خوب دارد، دو بازیکن برزیلی الاصل در این تیم حضور دارند که در بخش هجومی کمک زیادی می‌کنند.

مانند بقیه تیم‌ها ما احترام زیادی برای تیم ملی امارات هم قائل‌ایم، ولی مهم‌ترین چیز این است که خودمان چطور بازی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.