کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز روند کاهش بیشتر دما در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز خواهد شد.

خراسان رضوی سردتر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، زهرا مبشری اظهار کرد: از امروز روند کاهشی بیشتر دما در مناطق مختلف خراسان رضوی همراه با ناپایداری‌های جوی آغاز شده است و تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۰ درجه  است که تا روز یکشنبه هفته آینده به ۱۶ درجه سلسیوس خواهد رسید. کمینه دمای هوای شب گذشته مشهد ۱۰ درجه بوده و تا شنبه هفته آینده به ۴ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای فردا به ویژه در شمال غرب استان خراسان رضوی بارش‌های رگباری پیش‌بینی شده است. همچنین در مناطق بادخیز استان وزش باد همراه با گرد و خاک تا پایان هفته جاری را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با کمینه دمای هوای چهار درجه سلسیوس و  شهرستان بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.