معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به تزریق ۴۴۴ هزار و ۱۶۰ دُز واکسن کرونا از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: ۲۸۱ هزار و ۲۳۹ دز از این تعداد مربوط به نوبت نخست و ۱۶۲ هزار و ۹۲۱ دز مربوط به نوبت دوم بوده است.

۴۴۴ هزار و ۱۶۰ دز واکسن کرونا در منطقه کاشان تزریق شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی دلاوری افزود: اکنون ۶۶ و ۹ دهم درصد از جمعیت گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال منطقه کاشان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی اظهار داشت: ۲۷۳ هزار و ۴۰۴ نفر از ابتدا شیوع کرونا تاکنون به مرکزهای بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند و ۱۷ هزار و ۷۰۹ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های این شهرستان‌ها مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد:۳۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در مرکزهای درمانی این منطقه بستری هستند که از این تعداد، ۲۳۱ بیمار در کاشان و ۷۰ نفر در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به بستری موقت ۶۹ بیمار در مرکزهای درمانی این منطقه گفت:  یک زن ۴۳ ساله مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان کاشان جان باخت.

وی با اشاره به بستری موقت ۱۲ بیمار جدید از ۲۴ ساعت گذشته در مرکزهای درمانی این منطقه افزود: ۹ بیمار در کاشان و سه نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

دلاوری شمار بیماران کووید ۱۹ بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مرکزهای درمانی منطقه کاشان را ۳۱  نفر اعلام و اضافه کرد: ۲۴ نفر از بیماران در کاشان و هفت نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

به گفته وی، در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۴۸ بیمار با سن پنج تا ۸۲ سال در مرکزهای درمانی کاشان و ۱۲ نفر با سن ۳۰ تا ۹۰ سال در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به مراجعه ۳۰۷ نفر به کلینیک‌های حاد تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت: ۶ هزار و ۲۷۴ نفر نیز شمار پذیرش بستری موقت در مرکزهای ریفرال (زیر مجموعه) دانشگاه است.

معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شمار آزمایش مثبت کرونا از آغاز شیوع این ویروس (اسفند ۹۸) تاکنون در این منطقه با ثبت ۱۳۱ مورد جدید به ۵۲ هزار و ۴۱۴ نفر رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.