رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: اصنافی که واکسینه نشده باشند، از خدماتی که از جانب تشکل‌ها ارائه می‌شود محروم خواهند شد. همچنین برای واحدهای غذایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و واکسیناسیون نشده باشند، جریمه در نظر گرفته شده یا اینکه مانع ادامه فعالیت این‌گونه واحدها خواهیم شد.

اصناف واکسینه نشده، از ارائه خدمات محروم خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد در خصوص واکسیناسیون اصناف اظهار کرد: اصنافی که واکسینه نشده باشند، از خدماتی که از جانب تشکل‌ها ارائه می‌شود محروم خواهند شد. همانطور که از حضور کارمندانی که واکسینه نشده باشند در ادارات جلوگیری می‌شود.

وی افزود: در واکسیناسیون اصناف تاکید بیشتر ما بر  واحدهای صنفی غذایی است و این صنف در اولویت واکسیناسیون قرار دارد. برای واحدهای صنفی غذایی که کارت واکسیناسیون داشته باشند، مزایایی همچون افزایش درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه امتیاز در نظر گرفته شده‌است اما برای واحدهای غذایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و واکسیناسیون نشده باشند، جریمه در نظر گرفته شده یا اینکه مانع ادامه فعالیت این‌گونه واحدها خواهیم شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد درباره ممنوعیت چیدمان میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ‌ها در حاشیه خیابان ‌تصریح کرد: بحث عدم اجازه چیدمان میز و صندلی‌ رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ها در حاشیه خیابان‌ از چند بُعد قابل بررسی است. بُعد فرهنگی مرتبط به مواردی همچون رعایت حجاب بانوان، حیوان‌گردانی و... بوده که شهرداری از صاحبان این صنف نسبت به این موارد تعهد گرفته است و با واحدهایی که موارد را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

بنانژاد ادامه داد: به عقیده بنده، چیدمان میز و صندلی رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ها یک چیدمان شهری مطلوب را ایجاد کرده و همچنین موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی شده است. به همین دلیل بهتر است نسبت به تصمیم‌گیری در زمینه جمع‌آوری چیدمان میز و صندلی رستوران‌ها و کافی‌شاب‌ها بازنگری شود و به جای حذف اصل موضوع، به رفع مشکلات مربوط به آن پرداخته شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.