مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داروی بیماران کرونای را تأمین کرده‌ایم، گفت: هر فردی که در تهیه داروی کرونا مشکل داشت تا سقف ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک دریافت کرده است.

تامین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارو برای بیماران کرونایی قم

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محمدرضا بهرامی در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هلال احمر متولی امر امداد و نجات در خارج از شهر است، اظهار کرد: در بحث امداد و نجات در ۶ماه گذشته ۱۲۸ مورد حادثه به هلال احمر گزارش شده و در ماه گذشته اتفاقات سنگینی در جاده‌ها روی داده است.

وی با بیان اینکه ما در بحث فرهنگ‌سازی و تشویق و ترغیب مردم به زدن واکسن فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌ایم، افزود: در ایام شیوع کرونا که اوایل مردم و حتی اهل یک خانه هم از هم فرار می کردند ما در امداد رسانی به مردم در میان مردم حضور داشتیم و ۳۰ هزار نفر از هلال احمر تجهیزات پزشکی مانند کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز و … را دریافت کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه ما در استان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داروی بیماران کرونایی را تأمین کرده ایم، گفت: هر فردی که در تهیه داروی کرونا مشکل داشت تا سقف ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک دریافت کرده و در این ایام بیش از ۲۰ هزار سبد غذایی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ما با همکاری دیگر نهادهای خیریه استان قم سامانه‌ای را تدارک دیده‌ایم تا توزیع بسته‌های معیشتی منظم‌تر صورت بگیرد، افزود: در طرح آمران سلامت هم سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تذکر لسانی عملکرد خوبی ارائه کرده است و داوطلبان این سازمان هم در حرم مطهر و هم در هیئت های مذهبی حضور داشتند و برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکرهای لازم رابه مردم می‌دادند.

همچنین حجت‌الاسلام محمد فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ نماز، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر اقدامات خوبی انجام گرفته است، گفت: در حال حاضر یک رساله عملی در رابطه با احکام مورد استفاده در جمعیت هلال احمر در دست چاپ است تا نیروهای این جمعیت با احکام دینی آشنا شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.