رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در سالروز مبارزه با استکبار جهانی شاهد رویارویی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با آمریکایی‌ها بودیم و یک بار دیگر ذلت، خواری و افول آمریکا را به جهانیان نشان داد.

 سردار جلالی: نیروی دریایی سپاه ذلت آمریکایی‌ها را به جهان نشان داد

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: در سالروز مبارزه با استکبار جهانی شاهد رویارویی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با آمریکایی‌ها بودیم و یک بار دیگر ذلت، خواری و افول آمریکا را به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: این تقابل تا زمانیکه ایران، ایران اسلامی است و آمریکا استکباری است، وجود دارد. اکثر راهبردهای آمریکا غلط و محکوم به شکست است و آمریکا یک کشور شکست خورده است و بدترین دوران حیاتش را سپری می کند.

سردار جلالی ادامه داد: اعتماد به آمریکا و وابسته کردن اقتصاد به مذاکرات خارجی و شرطی کردن آن به بیرون یک عبرت بزرگ از دولت قبل است که باید دولت سیزدهم به آن توجه کند که بحمدالله این نگاه در دولت سیزدهم وجود دارد. باید اقتصادمان را از درون بازسازی کنیم، استفاده از ظرفیت‌های کشورهای منطقه‌ای اقتصادمان را بازسازی کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه در حوزه پدافند غیرعامل ما شاهد تغییر ماهیت تهدید هستیم، گفت: آمریکایی‌ها در حوزه نظامی گزینه‌ای ندارد و راهبرد پرهیز از جنگ را با ما دارند، به همین دلیل شاهدمدل جدید جنگ ترکیبی از آسوی آنها هستیم که در آن جنگ در لایه زیرساخت‌ها صورت می‌گیرد که بخشی از آن متکی به فناوری‌های روزی است که ما از آن استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امروز راهبردهای پدافند غیرعامل راهبردهایی نوین، علمی، عمیق و لایه به لایه در زیرساخت است؛ زیرساخت مجموعه‌هایی از دولت هستند که به مردم خدمات عمومی ارائه می‌دهند. امروز وقتی می بینیم دشمن به سامانه سوخت حمله می‌کند، یک تکه از الگوی جنگ ترکیبی است که در آن از فناوری سایبری، اثرگذاری بر قطع سرویس و انتقال پیامدهای آن به مردم استفاده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.