۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 775944

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد به دلیل نداشتن مجوز پزشکی اجازه نشستن روی نیمکت این تیم مشهدی را ندارد و باید برای حل این مشکل اقدام کند.

دلیل روی نیمکت نبودن میثاقیان چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، اکبر میثاقیان دو هفته‌ای است که به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد انتخاب شده. او در بازی نخست مقابل نفت مسجدسلیمان روی نیمکت تیمش حضور داشت، اما برای بازی مقابل هوادار مجوز این کار را دریافت نکرد.

میثاقیان به این دلیل نتوانسته مقابل هوادار روی نیمکت تیمش حضور پیدا کند که مجوز پزشکی نداشته است. تمام اعضای تیم‌ها باید در معاینات پزشکی پیش‌فصل که توسط ایفمارک انجام می‌شود حضور داشته باشند و اقدام به دریافت مجوز پزشکی کنند که گویا سرمربی تیم فوتبال پدیده به لحاظ مشکلات قلبی نمی‌تواند این مجوز را دریافت کند.

این مسئله به لحاظ قانونی برای سرمربی پدیده مشکل ایجاد کرده است، چرا که قوانین فدراسیون فوتبال کشورمان اجازه نمی‌دهد افرادی که دچار مشکل یا عارضه قلبی هستند، فعالیتی در لیگ داشته باشند.

مجوز فعالیت افراد دارای مشکلات قلبی در فوتبال هر کشور متفاوت است. به طور مثال کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر که در یورو دچار عارضه قلبی شد، به دلیل قوانین سری A ایتالیا نمی‌تواند با این مشکل در لیگ فوتبالی ایتالیا به فعالیت خود ادامه دهد و هم‌اکنون قصد حضور در لیگ هلند را دارد که به لحاظ قانونی مشکلی از این جهت ندارد.

علی فیروزی سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز همانند اکبر میثاقیان به دلیل نداشتن مجوز پزشکی قادر نیست روی نیمکت زردپوشان حضور داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.