عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی ها فکر می‌کردند که رزمایش‌های نظامی ایران نمایشی است اما قدرت‌نمایی سپاه آمریکایی‌ها را غافلگیر کرد و ارتش تروریست آمریکا فهمید توانایی رویایی با تکاوران ایرانی را ندارد.

 ارتش تروریست‌ آمریکا توانایی رویایی با تکاوران ایرانی را ندارد

به گزارش قدس آنلاین، احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  درمورد برخورد سپاه پاسداران با ناوهای جنگی آمریکا در دریای عمان، اظهار داشت: عملیات مقتدرانه و به موقع نیروی دریایی سپاه و توقیف یک نفتکش، نشان از قدرت روز افزون ایران دارد. همچنین بیانگر این حقیقت است که دوران بزن در رو و ابهت پوشالی امریکای تروریست تمام شده است.

وی با بیان اینکه دولت و نظام آمریکا از آغاز پیدایش جمهوری اسلامی با ما دشمن بوده و به طرق مختلف در صدد براندازی و نقض حقوق بشر بوده است، گفت: آمریکا از حدود ۷۰ سال پیش در ایران دست به اقدامات خصمانه و جنایتکارانه زده است از جمله شلیک موشک به هواپیمای مسافربری، حمایت از منافقین و ترور شخصیت های برجسته هسته ای و سرداران سرافراز کشورمان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، فتنه و اغتشاشات قبل از انقلاب، بدعهدی و خروج از برجام و هزاران جنایت دیگر که نشان دهنده ذات پلید این دشمن مستکبر و شیطان بزرگ است.

مقدم افزود: علیرغم تحریم های ظالمانه امریکا، به همت دولت انقلابی و همسایه مدار آیت الله رئیسی، اخیرا صادرات نفت ایران بطور چشم گیری افزایش یافته است لذا امریکا برای اثبات خود و جلوگیری از فروش نفت ایران و رابطه با کشورهای همسایه سعی داشت با یک ضرب شصت نظامی و توقیف نفتکش شرکت ملی نفت ایران و انتقال محموله آن به نفتکشی دیگر، ایران را بر سر جای خود بنشاند تا در مذاکرات آتی شروط خود را بر جمهوری اسلامی تحمیل کند اما با  یاری خداوند و توان نظامی بالای سپاهیان جان برکف  کشورمان شاهد شکست مفتضحانه آمریکایی ها و دزدان سعودی بودیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.