رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بعد از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست کمیسیون، گفت: ۸ سوال از آقای عبدالملکی مطرح شد که ۷ نماینده به وزیر مهلت قانونی دادند تا پاسخگو باشد اما یکی از نمایندگان قانع نشده و سوال به صحن علنی ارجاع شد.

 عدم اقناع نماینده مجلس از پاسخ‌های عبدالملکی / ارجاع سوال به صحن و پاسخگویی وزیر تعاون

به گزارش قدس آنلاین، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بعد از حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست این کمیسیون در تشریح جزئیات‌ آن اظهار داشت: ۸ سوال در این نشست از آقای عبدالملکی مطرح شد که ۷ نماینده مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت قانونی دادند تا این عضو کابینه مباحث خود را جمع‌بندی کرده و پاسخگوی سوالات باشد اما یکی از نمایندگان مجلس از پاسخ‌های آقای عبدالملکی قانع نشد و طبق آئین‌نامه داخلی مجلس این سوال بایستی به صحن علنی مجلس ارجاع شده و تعیین تکلیف شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد:‌روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس مصوبه‌ای درباره فصل پنجم بیمه کارگران فصلی و بیمه کارگران ساختمانی داشت این در حالی است که برای اجرای کامل این قانون نیازمند ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه هستیم که کمبود منابع وجود دارد.

اسماعیلی گفت: وزیر تعاون به نقل از آقای رئیس‌جمهور خبر خوشی را به نمایندگان مجلس دادند مبنی بر اینکه قرار است جلسات شورای اشتغال هر ماه برگزار شود این در حالی است که دولت‌های سابق دو سال  یکبار هم نشست شورای اشتغال را برگزار نمی‌کردند.

وی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس برنامه‌های خوبی را برای اجرای قانون معلولین و بیمه کارگران و بیمه زنان مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.